Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback? Investorer søges.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Jeg og min designer har de sidste par dage været ved at udvikle mit nye firma, Imglar. Det er en slags blog, hvor man simpelthen udelukkende poster billeder. Et "Photo-sharing site". I fleste af jer kender vel Flickr og Pinterest. Min hjemmeside, Imglar, minder om disse to sider dog med nye, cool features. Jeg skriver herinde i dag for at få lidt feedback fra jer derude mht. designet og ideén - evt. kom med konstruktiv kritik. Er der noget, vi mangler? Noget, vi kan gøre bedre? Har du nogle ideér til nogle features? Alt dette vil blive meget værdsat.

Udover det skriver jeg også herinde i dag for at finde en person - eller flere, hvis I vil teame op - som vil investere i mit firma. Jeg mangler penge til at få kodet designet, få alle småtingene på plads osv. Denne/disse investorer(e) vil få en vis procentdel af mit firma - selve procentdelen kan aftales mellem os, hvis I er interesseret.

Jeg vil nu poste de to sider af hjemmesiden, vi har fået lavet. Der mangler få sider så som: "Help", "Privacy Policy" osv. Hvis I vil vide mere om selve hjemmesiden funktioner og sådan, er I meget velkommen til at smide spørgsmål i kommentarfeltet, og jeg vil straks svare. Jeg håber, I kan lide det. Mange tak!

Forside: http://designbylucas.com/imglar/index3.png

Profil-siden: http://designbylucas.com/imglar/profile3.png

Mvh. Markus Bomberg

Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 22:28

Hej Markus, 

Lyder spændene! Smile

Hvad er det for nogle cool features der udskiller jer fra konkurrenterne? 

Og hvad er ImgLar sammensat af? Image - ... ?  

Jeg udtaler det med garanti forkert, måske også derfor navnet ikke ligger så godt i min mund? 

Mvh

Anders

Tilmeldt 24. Mar 13
Skrevet kl. 22:40

Hej Whission,

Mange tak.

Vi har f.eks. to rigtig fede features: Under de albums, som man kan oprette, kan man vælge at invitere folk til albummet. Altså man giver dem lov til at tilføje billeder til netop dette album. Det kunne f.eks. være nyttigt, hvis man skal fremlægge en skoleopgave, og man har brug for et hav af billeder, eller hvis man selv er en blogger, og man har brug for et hav af billeder af dyr, naturen eller whatever. I disse to tilfælde vil man måske/ofte være flere om det - i hvert fald i den med skoleopgaven. Det vil jo være meget lettere, hvis alle tre elever kunne tilføje sine billeder til det specifikke album, man skal bruge til ens projekt :-)

Vi har også lavet en lille knap, der hedder "Who's following me?" - hvis man trykker på den, vil man kunne se, hvem der følger en - altså alder, køn, hvor de kommer fra etc.

Alle vores billeder er også runde - det er der ingen hjemmesider, der har - i hvert fald ikke hvad jeg ved af.

Navnet Imglar består af Image og intet andet. Det kommer sig egentligt af, at jeg ikke er så kreativ, når det kommer til navne, og da vores firma ikke er gået live endnu, er navnet jo ikke fastslået - hvis der lige pludselig popper et fedt navn op i hovedet, kan det jo hurtigt ændres, når hjemmesiden ikke er kommet op endnu :-)

Mvn.

Markus Bomberg

Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:59

Super super spændende, Markus.

Jeg vil glæde mig til at følge med i udviklingen på projektet. Mht. navnet så virker det umiddelbart fint nok! - Men måske kan der altid lige komme den fantastiske idé til et navn!

Jeg kan se du søger investorer til projektet - ikke jeg er en, men jeg kunne dog godt tænke mig at vide hvordan du vil tjene penge på projektet? Er det via reklamer på hjemmesiden? Er der medlemsskab som koster penge?

Mange gange held og lykke med det :)

Tilmeldt 24. Mar 13
Skrevet kl. 23:03

Hej Twooz,

Mange tak for dit svar! Jeg håber da, du vil være en af vores - forhåbentligt mange - brugere! :-)

Jeg går hver dag, hele dagen og tænker lidt på navne - jeg håber, et super navn en dag lige pludselig kommer frem hehe.

Mht. det at tjene penge. Vores plan er at sælge reklameplads, men først skal vi have meget trafik ind på hjemmesiden. Jo mere trafik, jo mere reklame ---> jo flere penge. Sider som Pinterest og Flickr - de helt store sider - kan nogen gange også blive betalt 5-10.000 kr. bare for at lægge et firmas billede ind.

Det er på den måde, vi kommer til at tjene penge på :-)

Mvh.

Markus Bomberg

Tilmeldt 24. Mar 13
Skrevet kl. 23:45

Det ville også betyde meget for mig, hvis I ville fortælle mig, om min kommende hjemmesiden evt. ville være noget for jer? :

Tak!

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 00:18

Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke tror det vil være noget for mig. Jeg kommer til at tænke på Instagram, som heller ikke siger mig noget.

Den ene feature med at man kan se statistik over dem som "follower" en er meget smart, men det med de runde billeder, og at flere kan smide billeder ind, kan jeg heller ikke se det nyskabende i.

Det betyder ikke det er dårligt dog, havde nogen spurgt mig om instagram ville blive en succes havde jeg også sagt nej :)

Jeg kan dog godt lide designet, det er friskt, men på en eller anden måde så får farverne, blandet med billedet af citronen mig til at føle det er hjemmesiden til et alkoholfirma :)

Er det evt. muligt med en virkende demo af siden, som man kan køre lidt rundt på og teste/lege, m.h.t. feedback :)? 

Tilmeldt 24. Mar 13
Skrevet kl. 00:22

Hej Kevon,

Tak for din feedback. Vi er selvfølgelig hele tiden i gang med at finde på nye funktioner, så hjemmesiden bliver endnu mere speciel. Det er selvfølgelig helt fair, du ikke synes om ideén - det er jo smag og behag! :-) Når man kigger på de nuværende, successfulde hjemmesider, giver det dog stadig en håb.

Jeg vil prøve at arbejde på det med at få en demo ud til jer, og så vil jeg vende tilbage her! :-) Tak.

Mvh.

Markus Bomberg

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 01:10

Det var så lidt :)

Lige en sidste ting, jeg ved det er småt med finanserne, men en tilhørende app er ikke en dårlig ting, det hjælper meget med udbredelsen :)

Tilmeldt 24. Mar 13
Skrevet kl. 09:43

Hej Twooz,

Ja, det med App'en er en rigtig god ide, og det bliver der også lavet, hvis vi kommer til at tjene penge på det, da vi ellers ikke vil kunne have råd til det :-) Tak for dine kommentarer 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)