Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design men hvad med google.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har for få dage siden opdateret min shop med nyt design. I den forbindelse har jeg smidt nyt sitemap op på google webmastertools, som google er begyndt at indeksere. Der er selvfølgelig en del sider fra det gamle design som google ikke kan finde, og en del fra googles tidligere indeksering som nu peger på forkerte produkter.

Hvordan får jeg bedst styr på den del. Er det ok hvis jeg beder google slette de sider der står som ikke fundet? Hvad med dem der peger på forkerte produkter, vil google på sigt rette dette automatisk og kan jeg evt. selv gøre noget for at rette dette?

Siden er forholdsvis ny, så jeg mente ikke rigtig der var den store værdi at hente i 301, men kan jo godt se det ikke er super smart hvis en potentiel kunde klikker ind på et slags produkt og lander på et helt andet.

På forhånd tak.

Nikolaj

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1761
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:27

Kan kun anbefale dig at få 301 redirectet alle de gamle sider og flyttede.

Det vil hjælpe dig med, at få indekseret alle de nye hurtigere, herudover er der formentlig lidt pagerank at hente, trods sitet ikke har været online så længe.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 22:33

Hej Jonas,

Tak for dit svar.

Kan godt se det vil være en stor fordel, så er gået igang med at redirecte.

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)