Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo optimering mm

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg kan se det levere Wix kun rigtigt HTML server side til søgemaskinen og "flash" til brugeren hvilket vist går under cloacking,

Du kan vist også kun skrive metadata for hele sitet hvis du selv indsætte det, men ikke for hvert enkelt side

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 10:57

Thomas Pannerup:
Du kan vist også kun skrive metadata for hele sitet hvis du selv indsætte det, men ikke for hvert enkelt side

Ahh, det kan man nu godt for hver underside.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:12

Lundsby:

Hej Christian

Christian iMARKETING:

Hjemmesiden er opbygget næsten udelukkende med javascript, ikke HTML.

Hvis du skal have optimeret din hjemmeside, skal du desværre starte forfra i et rigtigt CMS system.

Du får aldrig optimeret det du har dér.

Opbygningen undrede også mig, specielt fordi WIX er et kæmpe firma med ekstremt meget succes. Min tanke var at når HTML'en blev renderet klient-side så kunne Google vel ikke se den. Men nu er jeg ikke så sikker, ihvert ligner det at WIX ved at bruge escaped fragments https://developers.google.com/webmasters/ajax-crawling/docs/specification godt kan få Google til at læse indholdet. Hvilket formendtligt også betyder at der ikke er nogen grund til at Kim laver sit site om på en ny platform.
Han skal bare finde en der kender WIX og kan hjælpe ham med SEO.

Hvis du har har nogle kilder, sites, etc. der kan dokumenterer at man taber på seo-fronten med den opbygning som WIX har så må du meget gerne skrive dem i tråden. Det vil være et stort plus for CloudSprout, hvis man kunne påvise at WIX var dårlig for SEO men ligenu er jeg ikke sikker på at det er tilfældet.

Hej Lundsby

Stort set alt det som WIX gør strider imod alle de ting jeg har lært om SEO.

Det vil næsten være formålsløst at remse op fra en ende af for det er hele bogen der skal hejles igennem.

I stedet vil jeg gerne se et eneste site, der er fremstillet med WIX, der ranker på side 1 på Google på et bare moderat konkurrencebetonet søgeord.

WIX selv, der er et kæmpe stort site med sikkert mange, mange indgående links, ligger på side 2 med deres øjensynligt meget vigtige søgefrase "Website builder".

Når deres kunder skal konkurrere med så dårlig en platform bliver de slagtet.

Hvis nogen spurgte mig om jeg kunne få sitet til at ranke så ville jeg løbe skrigende bort.

Venlig hilsen,

Christian

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)