Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo optimering mm

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 199
Fra  KR Import Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg skal have forbedret min hjemmeside med noget seo og lign.

Ved ikke hvad i vil vide, men siden er lavet gennem wix.com.

Siden hedder: www.danmarksflyttemand.dk

Mvh Kim 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 18:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim

Hjemmesiden er opbygget næsten udelukkende med javascript, ikke HTML.

Hvis du skal have optimeret din hjemmeside, skal du desværre starte forfra i et rigtigt CMS system.

Du får aldrig optimeret det du har dér.

Jeg beklager at være budbringeren.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 199
Fra  KR Import Skrevet kl. 19:14

Tak for informationen :)

Kan du svare på hvad det vil koste at få lavet den om +-.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:29

Hej.

Hvis jeg var dig ville jeg, i iværksætteråndens navn, få en af de unge udviklere til at lave siden for dig i wordpress.

Din side er ret ukompliceret at lave. - Så de fleste vi kunne lave den med et fornuftigt resultat.

Når du så har siden i en wordpress udgave (eller noget der ligner), så kan du tage fat på SEO.

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 45
Fra  Medier & Co Skrevet kl. 19:46

Hej Kim, 

Jeg kan kun give de andre ret. Du bør konvertere fra Wix til bedre alternativer som Wordpress. Et brugervenligt CMS, med rigtig mange plugins og muligheder. 

Jeg tilbyder selv opsætning af en Wordpress hjemmeside, inkl. SEO optimering og integrering af sociale medier og Google Analytics (så du kan tracke besøgstal). Det vil give dig en god optimeret hjemmeside, der vil have bedre muligheder for at opnå gode placeringer. Du kan læse mere om pakken her og ellers er du velkommen til at kontakte mig. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:50

Hej Kim

Omkring 6000,-

Henning

www.opti-web.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christian

Christian iMARKETING:

Hjemmesiden er opbygget næsten udelukkende med javascript, ikke HTML.

Hvis du skal have optimeret din hjemmeside, skal du desværre starte forfra i et rigtigt CMS system.

Du får aldrig optimeret det du har dér.

Opbygningen undrede også mig, specielt fordi WIX er et kæmpe firma med ekstremt meget succes. Min tanke var at når HTML'en blev renderet klient-side så kunne Google vel ikke se den. Men nu er jeg ikke så sikker, ihvert ligner det at WIX ved at bruge escaped fragments https://developers.google.com/webmasters/ajax-crawling/docs/specification godt kan få Google til at læse indholdet. Hvilket formendtligt også betyder at der ikke er nogen grund til at Kim laver sit site om på en ny platform.
Han skal bare finde en der kender WIX og kan hjælpe ham med SEO.

Hvis du har har nogle kilder, sites, etc. der kan dokumenterer at man taber på seo-fronten med den opbygning som WIX har så må du meget gerne skrive dem i tråden. Det vil være et stort plus for CloudSprout, hvis man kunne påvise at WIX var dårlig for SEO men ligenu er jeg ikke sikker på at det er tilfældet.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1761
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:17

Lundsby:
Hvis du har har nogle kilder, sites, etc. der kan dokumenterer at man taber på seo-fronten med den opbygning som WIX har så må du meget gerne skrive dem i tråden.

Jeg kan i hvert fald dokumenterer det modsatte.

Men jeg kan også se, at det går knap så godt med ranking, da WIX laver hysterisk fjollede urls på undersiderne.

Derudover er det et meget låst system, hvor du ikke kan pille dig ud af de fjollerier, det er født med.

Så udgangspunktet for god ranking sammenlignet med f.eks. et optimeret Wordpress, er der desværre ikke.

Der er ganske enkelt alt for få muligheder på det tekniske område.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:22

Jonas Jørgensen:

Lundsby:
Hvis du har har nogle kilder, sites, etc. der kan dokumenterer at man taber på seo-fronten med den opbygning som WIX har så må du meget gerne skrive dem i tråden.

Jeg kan i hvert fald dokumenterer det modsatte.

Så mener du at der ikke er nogle problemer med WIX på seo-fronten?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1761
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:35

Wix sites KAN rankes, men de egner sig knap så godt til det formål.

Jeg ville bestemt ikke anbefale løsningen, hvis formålet er Google trafik.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)