Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt på aliexpress

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,
Jeg har været inde på aliexpress for at bestille 50 armbånde. Da jeg så har betalt for forsendelse med dhl blev prisen 3500 DKK...
Nu efter 3 dage får jeg sendt mit tracking nummer... Da jeg så tracker mit nummer inde på www.dhl.dk viser den noget der er blevet sendt i januar måned og afleveret til modtager i Venezuela... Så vil jeg bare hører kan man gå ned i banken og få sine penge igen da dette 100% er snyd ?? Eller hvad skal man gøre

Fra Ryomgård
Tilmeldt 3. Mar 13
Indlæg ialt: 15
Fra  KBA Mobil Skrevet kl. 18:49

Det kan jo også bare være de er kommet til at sende det forkerte tracking nummer.
Start med at kontakte sælger og få det sendt igen. Tyder det stadig på svindel må du kontakte banken. Så længe det ikke er en almindelig bankoverførsel du har lavet, for så er løbet vidst kørt

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 19:00

Hvis du har købt det over aliexpress, så skal du åbne en despute, og så kan du nok få dine penge igen. Men skriv lige til sælgeren og sikre dig de ikke bare har sendt forkert tracking nummer

http://help.aliexpress.com/Disputes_Refunds.html

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 19:26

Det kommer de ofte til at gøre, at tildele forkerte tracking numre. Du skal bare vente et par dage, så får du tildelt det rigtige tracking nummer.

Så vent lidt endnu, før du åbner en dispute.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 51
Fra  Sirlig Skrevet kl. 19:29

Som de andre skriver, så kan det meget vel være forkert track/trace. Det har jeg oplevet - og jeg nåede at sende en anmeldelse - og 30 sekunder senere stod FedEx med en pakke til mig. Ups. Jeg fik dog redt trådende ud, heldigvis.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)