Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Odense Cricket Club kan hjælpe med at markedsfører din virksomhed

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skriver på vegne af Odense Cricket Club. Vi er på udgik efter nye sponsorerer og derfor ville vi hører om i ville støtte Fyns største cricket klub. Vi er ca. 25 medlemmer i klubben med både senior og ungdomsspillere.

Odense Cricket Club har gjort det godt det seneste år. Cricket i landet består af 4 divisioner, elite og 1.-3. division. Efter at have domineret 2. division i 4-5 år rykkede holdet op i landets næstbedst række 1.division i 2012, og som oprykker formået at blive i divisionen. Vores ungdomshold vandt sidste år DM i indendørs cricket og i år kvalificeret sig til DM, hvilket afvikles næste weekend. Odense Cricket Club deltager også i privat organiseret 1-2 dags turneringer.

Cricket sporten har eksisteret i Danmark siden 1857 og stammer fra England og blevet spillet i flere århundreder.
Cricket bliver spillet landet rundt og derfor får vi besøg af klubber fra alle regioner i landet, og selvfølgelige besøger vi dem også. I år skal vi bl.a. spille mod Århus, Skanderborg, Sønderjylland og flere klubber i København området.

Hvad kan vi tilbyde jer?

Vi kan ligge folder, kataloger tilgængelig til alle bl.a. alle udefra kommende klubber/spillere.
Vi kan sætte jeres banner op på vores Cricket Stadion, hvilket bl.a. benyttes af atletikker som opvarmningsbane, da Odense Atletik Stadion og Cricket Stadion er placeret lige ved siden af hinanden.
Vi kan også sætte jeres logo op på vores crickettøj, personlig cricket udstyr og baneudstyr. Billeder fra vores kampe bliver ofte lagt ud på www.cricket.dk. Jeg har vedlagt nogle billeder, hvor man kan se, hvad jeg mener med dette og hvad vi kan gøre.
Odense Cricket Club er også i gang med at udvikle sin egen hjemmeside, hvorpå vi også kan markedsføre jeres virksomhed.

Jeg tror at vi kan have en rigtig god samarbejde og håber at høre fra jer.

På vegne af Odense Cricket Club

Abdul W. Ashraf

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)