Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af smykker fra Bali

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers SØ
Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Min kæreste og jeg er ved at starte et smykkefirma op, hvor vi både køber smykker fra udlandet, men vi laver også nogle selv.

Vi kunne godt tænke os at få produceret smykker på Bali - Både nogle vi selv designer, men også nogle, vi ikke selv designer. Vi ved ikke, hvem vi skal kontakte. Er der nogle der har kontakt til smykkeproducenter på Bali? (Alle slags materialer og smykker). 

Derudover vil jeg høre, om I ved noget om priserne? Vi søger et billigt sted. I starten bliver det nok kun et mindre parti, vi skal bruge. 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Emilie Bencke :

Hej,

Min kæreste og jeg er ved at starte et smykkefirma op, hvor vi både køber smykker fra udlandet, men vi laver også nogle selv.

Vi kunne godt tænke os at få produceret smykker på Bali - Både nogle vi selv designer, men også nogle, vi ikke selv designer. Vi ved ikke, hvem vi skal kontakte. Er der nogle der har kontakt til smykkeproducenter på Bali? (Alle slags materialer og smykker). 

Derudover vil jeg høre, om I ved noget om priserne? Vi søger et billigt sted. I starten bliver det nok kun et mindre parti, vi skal bruge. 

Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at vide hvorfor det lige skal være fra Bali? 

Fra Randers SØ
Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at vide hvorfor det lige skal være fra Bali? 

Min kæreste er lige nu på ferie på Bali i nogle uger, så han vil kunne besøge stedet, og der vil være noget god kommunikation :-) 

Fra Randers SØ
Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ingen, der har kontakter eller erfaring?

Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emilie.

Jeg får mine smykker produceret på Bali. jeg ville godt kunne hjælpe. Hvilke smykker er det vi snakker om, da balineserne har en meget speciel smykke stil ? du må meget gerne kontakte mig på np@nicolepiper.com

Mvh Nicole

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)