Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du den der kan lave præsentationer/ skrive arbejde for mig?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 233
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Jeg leder efter en person/ firma som jeg kan samarbejde fast med omkring præsentationer osv.

Jeg arbejder med en del forskellige nye koncepter og løsninger, i mange tilfælde har det med IT produkter at gøre, App og software, men har også nogle andre udviklinger er i gang.

De fleste projekter er af rimelig stor karakter og til nogle tunge spillere på marked, hvorfor jeg skal have alt til at spille max og være professionelt ved første hånds præsentation – nogle specifikke projekter jeg arbejder med lige nu er at få sat projekt i værk når ideen er solgt ud til slut kunden, helt eller delvist!

Jeg kender mine egenskaber, men også mine begrænsninger – jeg er derfor knap så stærk i at lave det første præsentations materiale færdig, eksempelvis PowerPoint samt skrivearbejde i sin helhed - et dårligt material fra mig af kan gøre at jeg mister chancen for at vise det gode produkt jeg har og som jeg ønsker at sælge!

At sælge en ide kræver i første omgang at man får solgt sit budskab ud til mulig kunde, hurtig enkelt og præcist, for at få lov at gå videre i step.

Du kunne være skribent, grafiker eller blot en der har sans for det gen som jeg ikke har Sad

Jeg har alle tankerne om produkterne jeg har i søen i mindste detalje, kontakterne til at få lavet produkterne færdigt når jeg kommer der til – jeg har kontakten til de mulige kunder, jeg kender hele målgruppen, kan sælge dem ud mv.- du skal blot være den der skriver mine tanker ned så andre forstår dem, og jeg kan præsentere dem professionelt på det punkt også!

Jeg arbejder 100 % seriøst og professionelt i alle lag af processen og undersøger altid alting på forhånd, jeg går lige så meget op i at frem elske de mest salgs bare og økonomisk mulige projekter, således at jeg kun arbejder på disse som ser ud til at kunne give bonus!

Jeg forventer at finde en som jeg kan i denne del samarbejde fast med, gerne om flere af mine projekter – det er altid lettere at arbejde sammen når man kender hinandens arbejdes gang.

Jeg arbejder hele tiden på nye spændende forretningsområde og koncepter hvor jeg skal bruge denne hjælp til.

Min ide er at du er med til selv at vælge de projekter ud som du selv tror på (det er vigtigt) og således bliver afregnet på % når projektet sælges.

Lad mig gerne gøre tilbage fra dig Skype-Wink

God søndag.

Bo Schønemann

Bs@tiink.dk

Tel 28 14 69 20

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bo

Du beskriver dig selv rigtig flot som en yndlingskunde i min virksomhed med en enkelt undtagelse.

Undtagelsen er, at jeg som leverandør skal være med til at tage din risiko.

Hvis du er villig til at gå på kompromis med dette ene krav, så lever jeg op til alt det, du forestiller dig - og mere til.

Ring, hvis vi skal prøve at snakke os lidt ind på hinanden.

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer

2814 8403

Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Skrevet kl. 16:06

Hej Hans

Jeg kan følge dig 100 %.....men jeg ser det ikke som at andre skal tage min risiko, men i lige så høj grad at andre får chancen for at være med på en fælles lottokupon.- men det er korrekt der er altid en risiko at det ikke lykkes med alle opgaver, men risikoen er også at komme til at tjene flere penge på nogle andre!!!

Det er en væsentlig faktorer at gøre det på den måde i hele prosessen igennem, ellers er det simpelthen ikke muligt at sætte flere projekter i værk i disse tider, og for at lave en succes, skal man have flere i søen(ikke alle lykkes) - men det der i sidste ende spiller en væsentlig rolle for den model som jeg sætter op,  er om man har et produkt som kan sælges og parter selv ser de muligheder der er i det, og kan sælges for gode penge, samt hvor vel bygget, begrundet, undersøgt produkterne er - jeg bygger mine forretninger på lidt mere end blot en hurtig ide. Zip it!

Jeg giver dig et kald- det er letter, hvornår har du kontor tid Wink???

Bedste hilsner 

Bo

Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Skrevet kl. 09:43

Bo Schønemann:

Hej folkens

Jeg leder efter en person/ firma som jeg kan samarbejde fast med omkring præsentationer osv.

Jeg arbejder med en del forskellige nye koncepter og løsninger, i mange tilfælde har det med IT produkter at gøre, App og software, men har også nogle andre udviklinger er i gang.

De fleste projekter er af rimelig stor karakter og til nogle tunge spillere på marked, hvorfor jeg skal have alt til at spille max og være professionelt ved første hånds præsentation – nogle specifikke projekter jeg arbejder med lige nu er at få sat projekt i værk når ideen er solgt ud til slut kunden, helt eller delvist!

Jeg kender mine egenskaber, men også mine begrænsninger – jeg er derfor knap så stærk i at lave det første præsentations materiale færdig, eksempelvis PowerPoint samt skrivearbejde i sin helhed - et dårligt material fra mig af kan gøre at jeg mister chancen for at vise det gode produkt jeg har og som jeg ønsker at sælge!

At sælge en ide kræver i første omgang at man får solgt sit budskab ud til mulig kunde, hurtig enkelt og præcist, for at få lov at gå videre i step.

Du kunne være skribent, grafiker eller blot en der har sans for det gen som jeg ikke har Sad

Jeg har alle tankerne om produkterne jeg har i søen i mindste detalje, kontakterne til at få lavet produkterne færdigt når jeg kommer der til – jeg har kontakten til de mulige kunder, jeg kender hele målgruppen, kan sælge dem ud mv.- du skal blot være den der skriver mine tanker ned så andre forstår dem, og jeg kan præsentere dem professionelt på det punkt også!

Jeg arbejder 100 % seriøst og professionelt i alle lag af processen og undersøger altid alting på forhånd, jeg går lige så meget op i at frem elske de mest salgs bare og økonomisk mulige projekter, således at jeg kun arbejder på disse som ser ud til at kunne give bonus!

Jeg forventer at finde en som jeg kan i denne del samarbejde fast med, gerne om flere af mine projekter – det er altid lettere at arbejde sammen når man kender hinandens arbejdes gang.

Jeg arbejder hele tiden på nye spændende forretningsområde og koncepter hvor jeg skal bruge denne hjælp til.

Min ide er at du er med til selv at vælge de projekter ud som du selv tror på (det er vigtigt) og således bliver afregnet på % når projektet sælges.

Lad mig gerne gøre tilbage fra dig Skype-Wink

God søndag.

Bo Schønemann

Bs@tiink.dk

Tel 28 14 69 20

Jeg smider den lige igen, til alle dem der har holdt weekend Wink

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:21

Bo Schønemann:
Jeg giver dig et kald- det er letter, hvornår har du kontor tid Wink???

Altid - og ellers er min telefonsvarer klar.

Hans

Tilmeldt 14. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:16

Hej Bo,

Jeg er også¨en iværksætter, om end en lidt ældre model end du :-).. Jeg har lige oprettet et firma, som hedder websecretary.dk, se min hjemmeside.

Jeg har dog ikke haft tid til at komme igang, - eller mangler måske lidt sparring, jeg har 1000 idéer også selv og når jeg slipper ud af mit sommerjob for min gamle arbejdsplads fra 1. september så skal kreativiteten igang med mine egne projekter.

Skal lave noget udlejning af mit hus, skal lave et koncept med at give noget gratis og dermed indirekte få noget provision af andre varer på amerikansk maner er blandt andet et projekt også.

Men sig til hvis du har lyst at gå i dialog med mig, jeg er ikke grafiker, men har lært lidt om Photoshop og Elements og derudover om konstruktion af hjemmesider, - kun i Joomla.

Er velformuleret og elsker legen med ordene.

Mange hilsener

Anne Lütken

26 78 99 16

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)