Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ferielukket i en Webshop?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Hvad er jeres holdning til en ferielukket Webshop?
- hvis det for eksempel meldes ud i god tid?

/Erik
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Gilpa.dk :
Hvad er jeres holdning til en ferielukket Webshop?

Det kommer meget an på hvem der gør det.

Hvis Elgiganten eller tilsvarende store shops holdt ferielukket, ville jeg nok blive en smule overrasket, og nok ikke helt tilfreds :o)

Hvis en mindre webshop (der ikke udgiver sig for at være andet end det) holder ferielukket, er jeg lidt mere forstående. Jeg synes dog ikke om ideen, og jeg vil huske det som noget negativt, hvor forstående jeg så end måtte være. Men det kan jo være nødvendigt hvis man absolut ikke har mulighed for at få nogen til at tage sig af shoppen, mens man er væk.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen problemer.

Det er tværtimod helt naturligt - og nødvendigt, hvis man er alene om shoppen.

Meld ud i god tid + opfølgning en uges tid før ferien.

Derudover mail til de evt. faste kunder.

Jeg holder selv mindst 3 ferier om året, og mærker ingen problemer - tværtimod mister jeg stort set ikke omsætning i perioden, men har dog pi... travlt lige før og efter ferien :)

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
Ingen problemer.

Ferie er nødvendigt, men jeg er ikke helt enig i at der ingen problemer er i det :o)

I forbindelse med at vi laver vores webshop, har vi brug for en ny type leverandører. Blandt disse er der nogen der holder ferielukket, men vi skal jo stadig bruge varer, Derfor måtte vi sidste sommer kigge efter alternativer til nogen af de leverandør vi oprindeligt havde valgt, og det endte med at vi blev så glade for både pris, kvalitet og service, hos én af disse, at vi har valgt at fortsætte med at handle her.

Så i dette (dog kun ene) tilfælde, kostede det minimum én tilbagevendende kunde at holde ferielukket.

Men igen, kan man ikke få andre til at hjælpe til i den periode, så er der jo bare ikke andre muligheder end at holde lukket.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik
Jeg synes at man bør gøre hvad man kan, for at undgå det.

Hvis man stort set kun har faste kunder, kan det jo klares med kommunikation. Men i de fleste tilfælde, er en stor del kunder nye kunder, og de faste kunder besøger ikke nødvendigvis din webshop jævnligt.

Så regn med at ferielukket vil koste kunder, både gamle kunder og nye.

Når det så er sagt, hvis din webshop så er så lille, at der i ferieperioderne alligevel kun vil være ganske få salg, så er tabet nok til at overkomme.
Men sørg så for at lægge dine ferier i de populær ferieuger, eller der hvor din shop har lavsæson.

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Få evt nogen til at passe mail og evt tlf mens du er væk, det er ikke så stor en udskrivning

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg handler udelukkende B2B og der er 100 % forståelse for at jeg ikke sender varer ud i industriferien. Tilgengæld besvares min mail og telefon altid, selvom der er lukket på kontoret.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er useriøst og uprofessionelt ! Og de kunder ser du aldrig igen.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Internexus:
Jeg synes det er useriøst og uprofessionelt ! Og de kunder ser du aldrig igen.

Er det også useriøst og uprofessionelt hvis en butik holder ferle lukket fordi det kun er ejeren der styrer den?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Fysisk og internet butikker kan du ikke sammenligne Niels. Det er også kun min mening baseret på erfaring.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)