Søger en god pris til opsætning af facebook
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. May 12
Hej
Nu skal min kommende webshop i social media og har valgt facebook til at starte ud med, da det er det, jeg selv bruger mest.
Det jeg er interesseret i der skal laves er:
1. Konkurrence
2. Trustpilot anmeldelser
3. synes godt om
4. Kort
5. Shoppen
Hilsen
Michal
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
24-03-2013 kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Michal,
Jeg har sendt dig en besked.
Med venlig hilsen
Casper Kjær-Larsen
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Hej Michal Når du skriver "shoppen", mener du så en underside med et link til din webshop eller en applikation, som reelt viser alle dine varer?
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. May 12
Underside, hvor det viser min webshop, jeg har selv prøvet leget lidt med det, men jeg kan kun få den frem i Chrome
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. May 12
søger stadig :)
bare for at skære det ud i pap :D
Konkurrence(Der bruges en via. facebook tab, hvor man kunne trykke på, synes godt om, for at deltage i konkurrencen)
Kort er også en facebook tab, hvor kunderne kan se hvor vi befinder sig.
Shoppen, skal http://img339.imageshack.us/img339/7053/webshopy.jpg der er ingen kodning i det, men forstår ikke, hvorfor jeg ikke kan få det fremvist i andre browser end chrome også uden scroll omkring
Med Venlig hilsen
Michal
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Hej Michal
Konkurrence(Der bruges en via. facebook tab, hvor man kunne trykke på, synes godt om, for at deltage i konkurrencen)
Tag et kig på vores konkurrencemodul til Facebook her: Facebook konkurrencemodul
Med det kan du selv lave lovlige Facebook konkurrencer uden kodning.
Nu ved jeg ikke hvordan du har sat det op, men jeg ser umiddelbart 2 problemer: 1. Din hjemmeside har ikke https-certifikat, hvorfor mange browsere (især Internet Explorer) vil have problemer med at vise den i en iframe på Facebook. Facebook kræver nemlig at alle elementer hentes med en sikker forbindelse. 2. Der skal i koden defineres, at scrollbarene ikke skal vises.
Svar