Jeg har lige svaret - at jeg har læst Philips tilbud i den
flyer han havde vedhæftet
indlæg OG jeg har besøgt hans
hjemmeside.. Hvis du køber en leverpostej i Netto, skal du da hellere ikke først snakke med Stryhns for at vurdere om det er en leverpostej!
Nej og jeg håber da heller ikke du er i tvivl om det er hjemmesider Philip laver (?). Men når du køber en leverpostej kan du ikke nødvendigvis vurdere på indpakningen hvilken en der er den bedste. Der må man dykke meget længere ned og vurdere smag, ingredienser, E-tilsætningsstoffer osv.
Sådan er det også med hjemmesider. Det er et område med enormt mange delkomponenter, og hvis man kun vurderer det på indpakningen, så får man ikke nødvendigvis det korrekte billede. Du vurderer tilsyneladende tilbuddet på indpakningen og spørger slet ikke til detaljer før du begynder at kritisere, og det er bare utrolig dårlig stil.
Udgangspunktet er hans flyer og hans hjemmeside og det giver fint nok baggrund til at vurdere - og det med markedsprisen. Du kan bare søge på Word Press løsninger, så får du dem i alle prisklasser fra 300,- kr. og op.. Der er da INTET som underbygger at Philip skulle levere noget der er bedre - bare kig på hans egen hjemmeside???
Nu spørger jeg måske dumt, men kunne det tænkes du ikke har viden og kompetencer til at vurdere forskellen på de forskellige tilbud?
Philip er fastansat ved et reklamebureau og sidder til dagligt og laver webløsninger. Kunne det tænkes han havde lidt bedre forudsætninger for at lave en hjemmeside end de 15-årige der tager 500 kr.?
g grov, måske.. men der er næsten INGEN her på Amino som forholder sig til den forretningsmæssige del..
Så skal du vist til at læse lidt mere med :-). Der er da masser af fokus på den forretningsmæsige del. Der har da endda været brok over at f.eks. SEO får for meget opmærksom, og SEO er jo netop noget der kan gøre forskellen på om et firma tjener rigtigt gode penge, eller intet tjener. Der har da også været ganske mange tråde der omhandler konverteringsoptimering. Det er da fokus på det forretningsmæssige så det basker, men alle de tråde er du vist sprunget over.
Jeg kan godt forstå det er irriterende at jeg skriver som jeg gør og sorry at det er lidt groft, menAmino bliver man bare så træt af, når det ikke handler om forretning, men om at tjene penge på ekstremt kort sigt og først og fremmest til sig selv!
Du må skrive alt det du vil. Men forvent ikke respekt hvis du kritiserer folks tilbud uden at kende til hverken tilbuddet eller personen der udfører det, og kun bedømmer det på indpakningen.