Glædelig søndag og hvor er det lækkert vejr! Hmm, jeg sidder og river mig i håret mens jeg prøver at finde det rette søgeord til den wp-plugin jeg skal bruge. Jeg er meget sikker på at der er nogen som har opfundet den - men med mit begrænset kendskab til...tja, alt der er teknisk og digitalt, er det svært at finde de rette søgeord. Så tænkte jeg "hvor er der nu der sidder en masse kloge hoveder...som er så flinke at de gider svar" Amino selvfølgelig! :) Ok så mit problem/behov er: Jeg har givet xx antal veninder til opgave at finde xx antal potentielle kunder. Så nu har jeg en mailliste på xx antal personer (excel) og i det dokument kan jeg se: kontakt info + navnet på veninden som har skabt kontakten. Personerne på maillisten får nu en invitation til en (wp baseret) landingpage hvor der skal være en sign-up formular. Mit spørgsmål: Findes der en sign-up formular der kan tale sammen med excel - således at maillisten bliver updateret automatisk, dvs - så jeg slipper for at sidde manuelt at plotte ind fra min mail: nu Hr. Olsen meldt sig på, så får han lige et kryds i excel dokumentet + den veninde som har skaffet Hr.Olsen får også et kryds. HHmmm.. giver det mening, eller er det noget rod det jeg prøver at forklare? |
I lige måde - solen skinner også flot herovre vestpå.
Modtager du en mail, når der svares i formularen? Hvis ja og det er i Outlook så kan der nok konstrueres noget automatik i VBA.