Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der en wp-plugin som konverterer kontakt-data til excel?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 38
Fra  Workheart Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Glædelig søndag og hvor er det lækkert vejr!

Hmm, jeg sidder og river mig i håret mens jeg prøver at finde det rette søgeord til den wp-plugin jeg skal bruge. Jeg er meget sikker på at der er nogen som har opfundet den - men med mit begrænset kendskab til...tja, alt der er teknisk og digitalt, er det svært at finde de rette søgeord. Så tænkte jeg "hvor er der nu der sidder en masse kloge hoveder...som er så flinke at de gider svar" Amino selvfølgelig! :)

Ok så mit problem/behov er:

Jeg har givet xx antal veninder til opgave at finde xx antal potentielle kunder. Så nu har jeg en mailliste på xx antal personer (excel) og i det dokument kan jeg se: kontakt info + navnet på veninden som har skabt kontakten.

Personerne på maillisten får nu en invitation til en (wp baseret) landingpage hvor der skal være en sign-up formular.

Mit spørgsmål:

Findes der en sign-up formular der kan tale sammen med excel - således at maillisten bliver updateret automatisk, dvs - så jeg slipper for at sidde manuelt at plotte ind fra min mail: nu Hr. Olsen meldt sig på, så får han lige et kryds i excel dokumentet + den veninde som har skaffet Hr.Olsen får også et kryds.

HHmmm.. giver det mening, eller er det noget rod det jeg prøver at forklare?

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 11:47

I lige måde - solen skinner også flot herovre vestpå.

Modtager du en mail, når der svares i formularen? Hvis ja og det er i Outlook så kan der nok konstrueres noget automatik i VBA.

Fra København K
Tilmeldt 3. Feb 13
Fra  Workheart Skrevet kl. 12:51

Tak Peter!

Jeg smed spørgsmålet ud på Facebook og en venlig sjæl fortalte mig at Campaign Monitor.com kan integreres med WordPress, så nu er det problem løst ;)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:15

Lilian:

Jeg har givet xx antal veninder til opgave at finde xx antal potentielle kunder. Så nu har jeg en mailliste på xx antal personer (excel) og i det dokument kan jeg se: kontakt info + navnet på veninden som har skabt kontakten.

Personerne på maillisten får nu en invitation til en (wp baseret) landingpage hvor der skal være en sign-up formular.

Det kunne lyde som om du skal i gang med at spamme en række mennesker, der ikke i forvejen har accepteret at blive kontaktet af dig.

Hvis de ikke har det, så er det ulovligt og straffes hårdt.

Så du skal lige sikre dig, at hver af dine veninder kan dokumentere, at folk har accepteret at blive kontaktet af dig.

Venlig hilsen,

Christian

Fra København K
Tilmeldt 3. Feb 13
Fra  Workheart Skrevet kl. 17:12
Super vigtig information - tusinde tak Christian, det var jeg ikke klar over. Ved du hvad den lovgivning hedder?
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:18

Lilian:
Super vigtig information - tusinde tak Christian, det var jeg ikke klar over. Ved du hvad den lovgivning hedder?

Markedsføringslovens §6 

Normalt straffes der med 100,- pr. mail sendt pr. modtager, dog minimum 10.000,- 

Fra København K
Tilmeldt 3. Feb 13
Fra  Workheart Skrevet kl. 18:50
Markedsføringens Emma Gad:) tak Mark. Som jeg forstår det, gælder lovgivningen kun for erhvervsdrivende - vi kommer til at sende ud som private til vores fælles netværk. Hhmm, men ja, jeg må hellere kontakte erhvervs og vækst ministeriet og sikre mig at det ikke er ulovligt.
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 19:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lilian:
Markedsføringens Emma Gad:) tak Mark. Som jeg forstår det, gælder lovgivningen kun for erhvervsdrivende - vi kommer til at sende ud som private til vores fælles netværk. Hhmm, men ja, jeg må hellere kontakte erhvervs og vækst ministeriet og sikre mig at det ikke er ulovligt.

Lilian:
Jeg har givet xx antal veninder til opgave at finde xx antal potentielle kunder

Uanset hvordan i camouflere udsendelsen, så er det ikke tilladt. 

Fra København K
Tilmeldt 3. Feb 13
Fra  Workheart Skrevet kl. 19:38
Ok tak for svar Mark. Nu har jeg sendt Forbrugerombudsmanden en mail med spørgsmålet, så må jeg se hvad han (...eller måske hende, Who knows;)) siger til det. Jeg kan poste svaret herinde hvis det har interesse for andre.
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

§ 6. En erhvervsdrivende må ikke rette henvendelse til nogen ved brug af elektronisk post, et automatisk opkaldssystem eller telefax med henblik på afsætning af varer, fast ejendom og andre formuegoder samt arbejds- og tjenesteydelser, medmindre den pågældende forudgående har anmodet om det.

Der står til nogen. Der skelnes ikke imellem om det er private eller virksomheder.

Hvis du vil afsætte (sælge) noget, så er du erhvervsdrivende.

Du driver en virksomhed.

Når du sælger noget har du en virksomhed.

Så lige meget hvor meget du prøver, så er du dækket.

Denne paragraf siger det meget præcist.

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)