Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Potentielle kunder til LED-lamper af højest kvalitet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har for nylig oprettet et firma ifm. salg af LED- lamper af højest kvalitet. Jeg har etableret kontakt med påliderlige leverandør i udlandet med mange års erfaring og mangler nu kunder her i Danmark.

Hvordan opbygger jeg et netværk ifm. videre salg? Og er der mon en hjemmeside, hvor jeg kan finde potentiale kunder?

Der er tale om LED-belysning til privatebrug, industri, butikker, gadebelysning mv. Og der er desuden mulighed for at fremstille lamperne efter evt. specielle ønsker.

Venlig hilsen

Lisbeth Sunding

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:23

Jeg har en ide om nogle kraftige LED lamper som kan bruges til foto og video som fastlys. Tror ikke at der er vildt meget i det. Det består bare af flade LED elementer man så kan sætte sammen til længere lamper. Sådan at det er nemt at transportere.

Hvis det kan laves godt og til fornuftige penge er jeg sikker på at der er marked for det.

Sig til hvis du vil hører mere om min mini ide. :)

Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:11

Hej Lasse

Jeg er interesseret i at høre mere om din idé- ikke noget jeg umiddelbart kender til, men vores dygtige leverandør kan fremstille alle gode idéer, som kan markedføres. Du er velkommen til at skrive til mig private på Beautyofbuddha@gmail. com.

Venlig hilsen

Lisbeth sunding

Fra Havdrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Festlastbil.dk ApS studenterkørsel Skrevet kl. 09:56

Hej Lisbeth

Det virker som du står og mangler en kanalstrategi. Hvordan vil du komme ud til markedet?

Hovedspørgsmålet er om du vil prøve at have en forhandler strategi der du agerer distributør/importør. Eller om du selv vil prøve at sælge direkte til slutbrugerne? 

Hvis du vil satse på en distributør strategi har du for eksempel en liste på potentielle kunder her:

http://www.ens.dk/forbruger/vaerktoejer/produktlister/find-butikker/find-butik-med-led

Hvis du vil satse på en direkte salgs strategi så er en af de oplagte muligheder at udvikle en hjemmeside/webshop og så selv gå igang med salget.

Nu kender jeg ikke dine produkter. Men at prøve at ramme en så bred målgruppe som "privatebrug, industri, butikker, gadebelysning" kræver at du gør op med dig selv om hvor du mener at dine produkter passer bedst ind, og hvor du tror du vil få størst succes.

Hvis du vil ramme "privat brug" er måske en hjemmeside/webshop billigere og bedre måde at starte en forretning på. Hvis det er "industri, butikker, gadebelysning" er nok en forhandlerstrategi bedre. Det er en dyrere løsning og mere omfattende løsning at starte en distributions forretning der man sælger via forhandlere. Og med denne rolle kan spørgsmålet komme op: hvorfor skal for handleren købe fra dig, og ikke direkte fra dine leverandører i udlandet? 

Generelt virker det som LED produkter er "hot" i øjeblikket. LED produkter er små (billige i forsendelse), de kan købes billigt i Asien og der er en efterspørgsel siden der er mange danskere som vil spare på elregningen. Men det betyder også at der er mange aktører på markedet, og med dette følger konkurrence. Man kan forudse at priserne/avancerne hurtigt kommer at blive pressede i fremtiden. Det er nogle overvejelser som du bliver nødt til at have med når du prøver at sælge dine produkter.

Held og lykke med dit projekt.

/Bengt

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 10:00

Lisbeth Sunding:
eg har etableret kontakt med påliderlige leverandør

Dem vil jeg holde mig lidt på afstand af;)

Ellers fortsat go' påske!

Lars

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)