|
Du skal ha skattedelen med for du får næppe fuldt moms og skattefradrag for at have kaffe og div til alle vh |
Det er der vel ikke noget problem med - det er vel kaffe og te til forretningsforbindelser :-)
/Søren
Debat
|
Du skal ha skattedelen med for du får næppe fuldt moms og skattefradrag for at have kaffe og div til alle vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
|
Det er der vel ikke noget problem med - det er vel kaffe og te til forretningsforbindelser :-) /Søren |
Lige på det punkt ser jeg mere på goodwill og kundepleje end skatte og momsfordele |
|
Jo tak Peter, min side er dog kun 95% færdig, skal lige have rettet de sidste ting før jeg er klar til besøg |
|
Jeg vil også sige at hvis kaffen vælter budgettet så skal projektet måske overvejes en ekstra gang :-) Jeg ser frem til at se hjemmeside.... |
Fedt nok, for alt for mange tror, at hele fidusen er at spare skat -og JA der er da naturligt, men udgangspunktet er, uanset skat/moms - firmaet og dermed goodwill osv, så jeg kunne ikke være mere enig i dit fukus vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
|
Overvej evt. et samarbejde med en god bønneleverandør. Hvis nu du giver kunderne en god kop kaffe, kunne det jo være muligt at sælge poser a 250-500 gr. i butikken. En butik jeg handler jævnligt i gør dette, de serverer gratis kaffe, og de sælger også poser med den samme kaffe, hvis du vil have en pose med hjem. Mvh Carsten |
|
Spændene ide, men så ryger man jo over i at være fødevarerforretning igen, og det er det jeg gerne vil undgå, i hvert fald i første omgang. |
|
|
Undskyld mig meget Michael N, men jeg forsøger faktisk at finde svar på et seriøst spørgsmål her, så denne kommentar finder jeg yderst upassende. Jeg ved ikke om du forsøger at være sjov, jeg kan i hvert fald ikke se det sjove i det! |