Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og ros modtages. ( www.papirogblæk.dk )

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Horslunde
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Papir og Blæk Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer

Så er vi ved at have vores web shop oppe at køre, men vil gerne lige have nogle friske øjne til at se på shoppen.

www.papirogblæk.dk

på forhånd tak

Lars Hansen

Lars Staghøj Hansen

https://papirogblæk.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 58
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 12:56

Hej Lars,

Få lavet et mere professionelt logo, det ser simpelthen for amatør agtigt ud! Når jeg kommer ind på en webshop siger så er logoet som regel noget af det første der fanger mig og hvis ikke det udstråler kvalitet og troværdighed, så forsvinder jeg hurtigt igen.

Men held og lykke med webshoppen :-)

Mvh

Lasse

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:59

Dit site skiller sig på INGEN måde ud. Det er en standard shop med standart kedeligt design. Sitet er i hele taget ikke særlig tiltalende.

Logoet vil jeg dårligt kommentere - det taler for sig selv.

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 13:29

Hej Lars.

Jeg ville nok prøve at kigge på følgende:

• Få rykket Producenter op til Produkter. Den bliver overset med den nuværende placering, specielt fordi der er et billede lige over, som stjæler ret megen fokus.
  • Det kunne måske være relevant at have sin forside bygget op med de forskellige produktkategorier med billeder - så de er det første man ser på siden.
  • Hvorfor har jeg mulighed for at vælge 3 x HP, der hver giver deres egne produkter? Derudover har jeg ingen mulighed for at se hvor de øvrige kategorier hører til. Om Inkjet er fra Canon, HP eller en helt tredje.
  • Under papir bør de enkelte undergrupper skrives på dansk fremfor "Copy papir" og "photo papir". (Og konsekvent brug af stort begyndelsesbogstav)
Imidlertid gik siden også ned, så den ikke kunne tilgås.
  • Det ville være drønsmart, hvis jeg bare kunne vælge min egen printer og så få at vide, hvilke blækpatroner jeg skulle bruge og hvad der ellers er i dit sortiment, jeg kan bruge i forbindelse med min printer.

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 13:37

Casper Tofte:
Det ville være drønsmart, hvis jeg bare kunne vælge min egen printer og så få at vide, hvilke blækpatroner jeg skulle bruge

Enig !!

Jeg gider ikke læse om hvilke printere, patronen passer til. Jeg skal kunne vælge MIN PRINTER MODEL, og så skal der poppe de patroner frem, som jeg kan bruge

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 13:49

Som flere andre også skriver det, så er den vigtigste indgang på sådan en side printeren! Det skal være så nemt som overhovedet muligt at finde sin printer og så se, hvad du kan tilbyde til min printer. 

Derudover er dine kategorier ude i venstre side ALT for utydelige 

Og hvad er det her???? Det ligner en reklame, men man kan ikke klikke på den? Og kunderne aner ikke hvad iBill flex er og det billede siger INTET om det - væk med det.

Og så ja - et mere professionelt logo - og design - ville gøre rigtigt meget.

\Mikkel

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 13:53
Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 18:36

Overvej, at få Jeres side til redirecte til www.PapirOgBlaek.dk - Æ, Ø og Å kan give problemer ifht. SEO.

Få nogle større billeder, på slideshowet, på forsiden.

Få lavet Jeres "logo" i en højere kvalitet blækklatten er hvid i udkanten.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Horslunde
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Papir og Blæk Skrevet kl. 21:03

Hej igen

1000 Tak til jer alle. det er dejligt at der er så mange der vil komme med deres syn på siden.

vi kikker på det i har skrevet og vender nok tilbage når vi har fået rettet i det.

Mvh

Lars

Lars Staghøj Hansen

https://papirogblæk.dk

Fra Copenhagen & London
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Norvos / Noriovs.com Skrevet kl. 21:14

den skal seriost opdateres grafisk-set. ellers godt produkt sortiment

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)