Han ønsker at blive bedre til det, for senere at tjene penge på det.
Når han kommer til det tidspunkt hvor han skal sælge logoerne, går jeg stærkt ud fra at han vil købe adobe pakken.
Nu skriver du igen en masse vrøvl som ikke er baseret på fakta ?. Du gætter på hvad andre vil, og så svarer du. Prøv at holde dig til fakta fremover. Du kan vel også selv se at manden vil lave et Logo til sig selv.
Han ønsker at blive bedre til det, for senere at tjene penge på det.
Når han kommer til det tidspunkt hvor han skal sælge logoerne, går jeg stærkt ud fra at han vil købe adobe pakken.
Nu skriver du igen en masse vrøvl som ikke er baseret på fakta ?. Du gætter på hvad andre vil, og så svarer du. Prøv at holde dig til fakta fremover. Du kan vel også selv se at manden vil lave et Logo til sig selv.
Jeg har jo både svaret på det han direkte spørger om, og som en "EKSTRA SERVICE" har jeg også guided ham til det bedste valg på lang sigt.
Et sådant svar vil jeg da bare selv sætte pris på hvis jeg fik.
- Jeg kan slet ikke forstå hvorfor du skal træde ind og være kritisk over for mit indlæg, det kan kun være fordi du føler dig stødt eller fordi du bare har et problem med mig.
Nå, jeg har egentlig fået lavet mit logo nu :) og synes selv det endte i et godt resultat :) tak alle sammen
-Alexander
Trådstarter har nu fået løst sin udfordring.
Eventuelle personlige mellemværende imellem debattører bedes holdt udenfor debatten.
På forhånd tak.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn