Hej, Jeg sidder og skal opdatere mit site, men kan ikke åbne. Jeg får dette skærmbillede op - Jeg scannede computeren - og der er ikke noget galt. Jeg loggede derefter på fra one.com og kan sagtens få adgang til det den vej igennem. Nogen som kan hjælpe mig? |
HJÆLP - Mit site vil IKKE åbne
- 1
/ L. B.H.B.S.
Din side virker fint her. Det ser ud som om det er dit Avast firewall som blokerer din adresse? Har du prøvet og se hvad der står under "Flere detaljer.." og evt. rapporteret den som "falsk positiv"? |
Jeg har ikke noget problem med at tilgå hjemmesiden - herfra virker det som det skal og uden fejlmeldinger. |
Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.
Det er din Avast antivirus, der blokerer for adgangen til hjemmesiden. Avast har flere gang før været mester i de såkaldte "False Positives", hvor helt uskyldige hjemmesider eller programmer bliver blokeret for at være malware-ramt, selv om de ikke er det. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn