Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster seo?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 22. Oct 12
Indlæg ialt: 61
Fra  APPudvikleren Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Vi skal til at have seo-optimeret vores hjemmeside, og tænkte i den forbindelse på hvad det koster. De søgeord vi ønsker at ligge i toppen på har 1600 søgninger om måneden, og har en konkurrence på 0,96 iflg. google Adwords. Hvordan bedømmer man de bedste tilbud i forhold til kvalitet og pris? Og sidst, kender i nogle gode? :-)

Vh Mads
Appudvikleren 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:37

" Hvad koster seo? " Wink

Yes  Du bør være meget mere præcis, for at få nogle fornuftige tilbagemeldinger,

Dit spørgsmål ligner spørgsmål til mig - "Hvad koster det at få malet et hus" ? 

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 23:47

Ligesom alt andet så betaler du for det du får, dvs du kan sagtens finde billig seo..

Men i nogle tilfælde er man bedre stillet uden.. Hvis et firma kan give dig en pris for at ligge på en given placering på et bestemt ord eller søgefrase så skal du glemme alt om at bruge dem.

Ingen kan garantere for bestemte placeringer på bestemte ting .. Man kan optimere og gøre mange ting for at ranke bedre, men seo er en løbende proces, og dermed kan man vende den om og sige:" hvor meget er du klar til at betale for seo" grundlæggende seo kan mange tilbyde til en fornuftig pris, men mere avanceret, kræver dygtigere folk og de koster ..

Du kan altid kigge forbi md-solutions.dk så kan vi hjælpe dig rigtig godt på vej :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 22. Oct 12
Indlæg ialt: 61
Fra  APPudvikleren Skrevet kl. 23:49

Hej Ib

Jeg er udemærket godt klar over, at det ikke er så simpelt som jeg stillede det op :-) min tanke var bare, at oplysningerne om konkurrencen på søgeordene ville give et godt grundlag for vurdering af indsats og derved pris.

Venligst
Mads 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:57

Hej Mads !

Hvad hjælper du ligge nr.1 på noget som slet ikke konverterer ?

Konkurrence på søgeord m.m. siger ikke alt. Wink

Og med hvilke midler vil du på tops på ? Black Hat eller ?

Jo bedre du kan spec. dine behov og forventninger jo bedre pris vil du får! Wink

Held og lykke med din nye kravspecifikation til din kommende SEO mand/kvinde.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra København
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 00:33

Hej Mads.

Jeg syntes egentlig du melder fint ud af hvad dit behov er. Det smarteste ville være at kontakte forskellige seo konsulenter, og fortælle dem præcis hvad det er du ønsker, og hvad det vil koste dig.

Før du gør det, så er det en god ide at undersøge hvilken slags SEO du er interesseret i. Kortsigtet resultater kan involvere fremgangsmåder, som senerehen bliver straffet af søgemaskinerne. Langsigtede resultater, vil som regel kræve flere arbejdstimer, og derfor også påvirke prisen i en opadgående retning.

Det med at ingen kan garantere noget, er efterhånden en udtalelse der er gået inflation i. Hvis du vægter resultater højt, så kan du lave en no cure no pay aftale, hvor du kun betaler for de givne resultater. Det er ikke nødvendigvis den mest fornuftige løsning (opvej fordele og ulemper), men det er en valgmulighed man har til rådighed.

Jeg håber det hjalp lidt.

Konsulent  - Arbejder frivilligt med at sælge brugte cykler i københavn

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Fra  www.niinazeniaschou.dk/SEO Skrevet kl. 09:19

Jeg laver blandt andet no cure no pay. Du kan sende mig mere info om opgaven og vi kan snakke om mulighederne.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 09:26

Det koster alt mellem 10k og 100.000.. Hvis du er lidt mere specifik kan jeg komme med et rigtigt bud.

Fra iphone**

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)