Tilbud: Iøjnefaldende logo design
Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Hej Aminoer
Er du på udkig efter et iøjnefaldende og flot logo så læs endelig videre.
Vi designer et logo helt efter dine ønsker og garanterer 100% originalt og professionelt arbejde.
Sådan fungerer det:
Du udfylder vores bestillingsform og indenfor 5 hverdage vil du modtage 3 forskellige udkast.
Du vælger et logo vi skal arbejde videre med og dette gennemgår ændringer/rettelser til du er 100% tilfreds.
Du modtager logoet i alle gængse formater (.jpg, .png, .pdf, .ai, .psd og .eps ).
Prisen for et logo er kun 1.250 kroner (inkl.
moms )
Du kan se vores tidligere arbejde med logo design
her . (flere side i bunden)
Læs mere om logo design
her .
Fortsat god weekend
Med venlig hilsen Mikael
Svar
Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
99designs.com har gjort dette i lang tid .. og så endda billigere... pris ser jo ud til at være det eneste der tæller her på Amino ...
Svar
“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide
Tilmeldt 3. Oct 07
hasdo
Skrevet
22-03-2013 kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej
Det er nogle flotte logo designs i har lavet og Thumps Up herfra....i hermed bogmærket :-)
GoFashion.dk
Svar
Fra Køge
Tilmeldt 10. Dec 10
Hej Mikael,
rigtige lækre logoer du har lavet! Jeg blev godt nok snydt af dit amino profilbillede, da det slet ikke er på samme niveau med dine referrencer :-)
Svar
Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Flot portefølje. :)
Jeg ville hellere end gerne bestille et logo, havde jeg blot haft pengene. En anden gang forhåbentligt.
Held og lykke guys!
-Mads
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Teddy Carlsen
Skrevet
22-03-2013 kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Svar
Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Hej Teddy
Etienne er vores grafiker du linker til og det er ham der laver vores grafiske arbejde. Han har flere profiler rundt omkring, blandt andet på 99designs, Freelancer .com og eLance.
Med venlig hilsen Mikael
Svar