Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Crashplan backup - laver ikke backup af de sidste procent?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen herinde der bruger Crashplan? Og som kan fortælle, hvorfor det aldrig lykkes mig, at få taget backup af de sidste procent?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

J. Nordentoft af gode grunde bruger jeg ikke selv Crashplan, men jeg vil godt prøve at hjælpe dig ;-)

Nogle ting du lige kan forsøge:

Først og fremmest vil jeg nok anbefale dig at kontakte Crashplan.

Derefter logge ind på din backup og se, om der er lavet backup af alle filerne. På den måde kan du tjekke om det visuelt er forkert eller om der virkelig ikke bliver lavet backup af filerne.

Prøve at øge den tid der er mellem de forskellige synkroniseringer. Nu ved jeg ikke nærmere, hvordan Crashplan fungerer, men i værste tilfælde starter den forfra efter de 15 minutter som det ser ud til at der går mellem to synkroniseringer. På den måde kan det ende med, at du aldrig får lavet backup af alle filerne, da den starter forfra inden.

Jeg ved ikke om noget af det hjælper, men det lyder i hvert fald lidt underligt specielt, når det er et så stort firma.

Håber du finder ud af det.

Venlig hilsen

Jeppe 

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe - BackupBox:

J. Nordentoft af gode grunde bruger jeg ikke selv Crashplan, men jeg vil godt prøve at hjælpe dig ;-)

Nogle ting du lige kan forsøge:

Først og fremmest vil jeg nok anbefale dig at kontakte Crashplan.

Derefter logge ind på din backup og se, om der er lavet backup af alle filerne. På den måde kan du tjekke om det visuelt er forkert eller om der virkelig ikke bliver lavet backup af filerne.

Prøve at øge den tid der er mellem de forskellige synkroniseringer. Nu ved jeg ikke nærmere, hvordan Crashplan fungerer, men i værste tilfælde starter den forfra efter de 15 minutter som det ser ud til at der går mellem to synkroniseringer. På den måde kan det ende med, at du aldrig får lavet backup af alle filerne, da den starter forfra inden.

Jeg ved ikke om noget af det hjælper, men det lyder i hvert fald lidt underligt specielt, når det er et så stort firma.

Håber du finder ud af det.

Venlig hilsen

Jeppe 

Hej Jeppe

Det er stort af dig, at du hjælper, særligt når der er tale om en konkurrent. Hvilket også gør, at jeg sandsynligvis vælger jer næste gang, når mit nuværende abonnement hos Crashplan løber ud. For jeg er ikke tilfreds med dem.

Jeg har øget tiden på synkroniseringen fra 15 minutter, som Crashplan angiver som standard, til 2 timer istedet. Men jeg kan også se, når jeg går ind i historikken, at der er en fejl i backup'en. Se evt. vedhæftede fil. Nu ser jeg om det hjælper med de to timer, ellers må jeg tager kontakt til dem.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

J. Nordentoft:

Hej Jeppe

Det er stort af dig, at du hjælper, særligt når der er tale om en konkurrent. Hvilket også gør, at jeg sandsynligvis vælger jer næste gang, når mit nuværende abonnement hos Crashplan løber ud. For jeg er ikke tilfreds med dem.

Jeg har øget tiden på synkroniseringen fra 15 minutter, som Crashplan angiver som standard, til 2 timer istedet. Men jeg kan også se, når jeg går ind i historikken, at der er en fejl i backup'en. Se evt. vedhæftede fil. Nu ser jeg om det hjælper med de to timer, ellers må jeg tager kontakt til dem.

Tak for det backup er vigtigt og det skal virke. Det er en af de ting vi lægger vægt på ved BackupBox derfor vil jeg også gøre hvad jeg kan for at hjælpe andre med deres backup selvom de ikke har backup ved os. Jeg er selvfølgelig glad for at høre, at du vil vælge os :-)

Det er svært for mig at sige, hvad der lige helt konkret skal gøres, og jeg er heller ikke den tekniske "del" af BackupBox, men umiddelbart er det de ting, som jeg lige kan se, men synes du burde kontakte dem, alt efter, hvor lang tid der går inden dit abonnement udløber.

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46453
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tosset gæt sikkert - men det er vel ikke sådan at du laver back up af noget der er låst fordi du har det i brug - f.eks. din outlook som jo ofte låser en pst fil eller noget excel eller words du har åbent eller noget sådanne? Rent gæt - for du har jo sikkert prøvet at lade den lave back up direkte efter en omstart uden at gøre andet

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tosset gæt sikkert - men det er vel ikke sådan at du laver back up af noget der er låst fordi du har det i brug - f.eks. din outlook som jo ofte låser en pst fil eller noget excel eller words du har åbent eller noget sådanne? Rent gæt - for du har jo sikkert prøvet at lade den lave back up direkte efter en omstart uden at gøre andet

Det er faktisk et rigtigt godt bud. Jeg har som regel Outlook åben på computeren, men har nu lukket den ned og det kunne tyde på, at der nu laves backup af de sidste procent.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)