Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

valg af webshop (scannet eller e-seller?)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kender til e-seller fra scancommerce ?

Scancommerce skulle være et datterselskab til scannet a/s men deres webshop systemer er tilsyneladende ikke ens.

Scannets shop er jo omtalt flere gange rundt på siderne her men er der nogen som kender til e-seller?

Synes der er plus og minus ved begge - nogen der har erfaringer de vil dele???

M.v.h. Linda 

NB: dandomain, goldenplanet m.fl er fravalgt - venligst giv kun feedback på ovennævnte to systemer !

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:12

Hej

Vi bygger en del løsninger med E-Seller fra Scancommerce, og systemet er godt i mange tilfælde. Det afhænger af en række faktorer, om det er WebShop fra A/S ScanNet, der er det rette - elle rom dte er E-Seller fra Scancommerce A/S.

Nogle eksempler på løsninger i E-Seller: www.torvet.dk, www.skagenfood.dk, www.outletguru.com

Du er altid velkommen til en snak om mulighederne på 70 27 14 40! 

Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:52

Måtte lige oprette en bruger så nu er jeg ikke den anonyme mere.

Jeg skal bruge shoppen til en mindre netbutik som jeg vil køre sideløbende med fuldtidsarbejde. Til at starte med regner jeg ikke med det helt store  - ca 20-30 stk forskellige varer. Det er meningen at jeg selv skal tilrette designet (for at undgå for store udgifter i starten) I hvilket system kan man bedst lave individuel tilpasning mht til design når ens viden desværre kun rækker til at uploade et banner og ændre lidt på farven? Har selvfølgelig prøvet demo for begge to og det virker som om e-seller har flere funktioner layoutmæssigt men ingen brugervejledning ??

Jeg søger et meget enkelt udseende uden alle mulige forstyrrende og unødige elementer - less is more ! Her synes jeg scannets webshop er ok men så læste et sted at scannets webshop var lidt tidskrævende mht til produktoprettelse, -ændringer og -tilpasninger mv ?

Havde egenligt besluttet mig for scannets men så prøvede jeg e-seller og nu ved jeg ikke rigtigt......

Begge systemer skulle have mulighed for integrering af økonomisystem hvilket er et must - salg og sortiment skulle jo meget gerne stige med tiden :)  Gode råd i det hele taget modtages med tak.

M.v.h Linda 

Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 11:37

Hej Linda,

Du skriver ganske vist at du har udvalgt to udbyder som du vil vælge imellem. Men må jeg ikke alligevel gøre opmærksom på vores Free Starter Service linie.

Vi tilbyder dig en rigtig god shop som er en forbedret udgave af OScommerce. Vi etablerer den og stiller den til rådighed -  kørende og klar i vores hosting center - for et engangsbeløb på 499,- eller 749,- dit eget domæne. (ekskl. moms)

Der er ikke noget gebyr for hosting før du selv ønsker at udvide servicen. 

Læs mere på www.bellcom.dk

Med venlig hilsen Tim Janum / Janum@bellcom.dk / www.bellcom.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:48

Antal forbindelser

2 samtidige

Betyder det at der max kan være 2 kunder på hjemmesiden samtidig? Det var da et pudsigt setup.

Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 12:18

Ja, der er tale om en prisdifferentieret løsning som man kan starte med ultra billigt og derefter udvide efterhånden som succesen udvikler sig og dine krav bliver større.

Det er lidt ligesom to samtidige brugere. Til gængæld har vi ikke sat nogen andre begrænsninger på funktionaliteten. Du får alle modulerne og kan vælge mellem to forskellige layouts.

For bare 300,- pr. mnd. får du vores proffesionelle service linie som stort set er uden begrænsninger på forbrug af support, linie trafik og serverplads.

Hvis du ønsker betalingsgateway til kreditkort, tilbyder vi det til PBS's store pakke for 499,- i etablering og 150 pr. mnd. 

Nogle af de fordele denne OScommerce løsning har, er:

Definerbare URL'er

Forbedret administrationsmodul

Et særdeles flexibelt integrationsmodul

En template struktur. Det vil sig en komplet adskillelse af logik og design, der tillader multi layout med mulighed for skift "on the fly"

Så der er bestemt ikke noget discount over løsningen iøvrigt eller den service vi er parate til at yde dig.

Med venlig hilsen Tim Janum / Janum@bellcom.dk / www.bellcom.dk

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 12:42

Jeg har en e-seller shop (har haft i snart 2 år nu)

Jeg fik den på anbefaling fra Scannet, da Scannet dengang ikke kunne tilbyde at lave integration til mit økonomisystem (men kan de det nu?)

Scannet har endvidere selv forklaret mig følgende i 2005: Scannet er en standardshop, hvor du får alle opdateringer uden at skulle gøre noget. Til gengæld kan du ikke få lavet noget kundetilpasset og heller ingen integration til økonomisystem (?)

E-seller kan kundetilpasses (men det løber hurtigt op), og du får ikke automatisk de sidste nye opdateringer. Jeg købte min på den betingelse, at jeg skulle have dem, men der er meget manuelt arbejde at udføre efter en opdatering.

Jeg har også prøvet at have demo af begge shops, og der er ikke den store forskel, selv om jeg dengang syntes, det var lidt nemmere at oprette varer og varegrupper i Scannet, (men har du kun nogle få varer, er det uden betydning), og det er måske også ændret nu. I det hele taget, må du være opmærksom på, at jeg de seneste næsten 2 år, ikke har sammenlignet systemerne.

Jeg vægtede dengang muligheden for integration højest, ligesom e-seller ( i hvert tilfælde dengang) kunne udnytte flere pixels i bredden, og det gav bare en pænere shop.

Du kan se min på www.fiskehuset.com. Jeg (og min søn på dengang 14) har selv lavet al grafik og opsætning. Så det kan lade sig gøre.

Både Scannet og Scancommerce har nogle referencer på deres side, som du kan sammenligne, men husk nogle shops fra e-seller er højst sandsynligt med betalte tilpasninger, så umiddelbart må du spørge Scancommerce, om de ting, du ser, og måske forelsker dig i, er kundetilpassede løsninger.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)