Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om mit site om Australien og NZ ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 91
Fra  diam.dk Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er
Jeg vil bliver rigtig glad, hvis vi vil give lidt feedback på min hjemmeside www.mustsee.dk
Siden er ikke 100% færdig, da jeg forestiller mig at udvide løbende. Det skal også siges, at jeg ikke er noget programmeringshaj overhovedet, hvilket er derfor jeg har valgt en enkel Wordpress side. :)

På forhånd mange tak for hjælpen og god weekend!

Henrik
www.mustsee.dk

http://diam.dk/ - Affiliate site med et stort udvalg af nettets bedste ure, smykker og tilbehør. Kig endelig indenfor. 

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Hvis du ikke har helt styr på programmering, hvorfor så ikke købe et premium theme på templatemonster eller wootheme (mf.)

Der vil du få et par hundrede få et design, der giver 99% af alle hjemmesidernettet baghjul.

Det design du benytter nu, vil du komme til at ligge hundredvis af timer i - uden chance for at få det lige så pænt som siderne fra de nævnte theme forhandlere.

Tue

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Ishøj Strand
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Umiddelbart synes jeg, at du har noget rigtigt godt indhold. Jeg tror, at hvis jeg var dig, ville jeg nok lægge endnu mere vægt på dine egne erfaringer fra Australien - understreg den personlige fortælling, det er det, der gør dit site interessant.

Navigationen er nem og overskuelig. Det er godt.

Derudover vil jeg give Tue ret i, at du bør få gjort noget ved dit theme. Når du har brugt tid og energi på dit indhold, så tag de sidste skridt og få det hele sat pænt og inspirerende op. Det er jo i bund og grund et rejsesite, så jeg vil mene, at der skal noget mere liv og energi i det.

Dør bør også efter min mening gøre meget mere ud af billederne. De er flotte, når man klikker på dem, men som de står på siderne, er de alt, alt for små.

Jeg synes du har et godt udgangspunkt for et godt site, men du bør overveje at alliere dig med nogen, som kan hjælpe dig med de sidste ting.

Held og lykke med sitet!

Venlig hilsen

Lasse Hansen

Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 91
Fra  diam.dk Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar, de var yders brugbare, og vil helt sikkert gøre noget ved mit theme :)

http://diam.dk/ - Affiliate site med et stort udvalg af nettets bedste ure, smykker og tilbehør. Kig endelig indenfor. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Man får helt lyst til at pakke tasken og tage solbriller på Cool

Godt indhold Yes

10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk

Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 91
Fra  diam.dk Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak :D er meget glad for at du kan lide indholdet!

http://diam.dk/ - Affiliate site med et stort udvalg af nettets bedste ure, smykker og tilbehør. Kig endelig indenfor. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

En god side med en masse godt indhold. Jeg får lyst til at rejse Down Under :)

Det eneste kritik jeg har, det er at din adwords annonce i toppen og FB "synes godt om" knappen skal flyttes ned i bunden af siden - og ikke lige under overskriften.

Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 91
Fra  diam.dk Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Mads.
Jeg har ikke eksperimenteret så meget med mine adsense reklamer, men vil jo gerne placerer dem et sted hvor folk ser dem og klikker på dem. Så det er derfor jeg har placeret dem der, uden at jeg er sikker på om det er det bedste sted?

http://diam.dk/ - Affiliate site med et stort udvalg af nettets bedste ure, smykker og tilbehør. Kig endelig indenfor. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt. Jeg kan sagtens forstå hvorfor du har placeret dem der. 

Men jeg tror nogen kan blive lidt forvirret over det. Da det ikke altid er nemt for nogen at skelne om det er en annonce eller en del af siden. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)