Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Excel - Flere Sheets arbejder sammen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har en kundeliste på excel.

Delt op i 4 sheets

Jylland, Fyn, Sjælland, Afmeldt

Det jeg gerne ville er at hvis en email står på den sidste, "Afmeldt" så bliver den også fjernet fra de andre lister.

Jeg har set det gjort før, men ved ikke hvordan jeg laver det:-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 82
Fra  CEPTIV APS Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Send dit Excel ark til mig, så skal jeg nok lave det for dig : - )

dv@chimp.eu

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Sendt!:-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 82
Fra  CEPTIV APS Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er sendt retur og skulle være funktionel.

Jeg har lavet et macro script som sletter alle e-mails noteret i sheetet "afmeld".

Gå ind i VBA (ALT+F11) og derefter kør macro (F5), derefter fjernes alle de ønsket e-mails i de 3 yderligere sheets.

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 114
Fra  http://coolwatch.dk Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

 

Er det ikke lettere at lave det hele i samme sheet også lave en pivo tabel. Der kan du selv afgrænse geografisk og vise alle data/geografi eller kun fx Sjælland. Så laver du blot ctrl+f (eller B afhængig af sprog) og delete dvs. sletter den afmeldte person. Også lettere at udskrive hvis kun en tabel.

Bare et forslag :-)

Interim løsninger og økonomisk sparring - http://okonomiplus.dk/

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)