Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor/hvordan finder jeg frem til specifikke leverandører?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej :) Jeg går og overvejer at gøre alvor ud af min drengedrøm, om at blive selvstændig i fremtiden. Til det skal jeg bruge en rækkeleverandører, og dem har jeg meget svært ved at finde frem til via. google. Findes der nogle hjemmesider, hvor jeg kan søge på produkter, kategorier osv, og finde frem til danske, såvel udenlandske? På forhånd mange tak. Casper.

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 16:39

Personligt kender jeg ikke til noget dansk svar på aliexpress eller alibaba, men jeg har et slags alternativ, du kan forsøge dig med.

Hvis du har en nogenlunde idé om, hvad du vil sælge, så kan du gå ind på de forskellige mærkers hjemmeside, og finde frem til leverandører af lige præcis dét mærke, i de forskellige lande.

Eksempelvis sad jeg forleden dag og kiggede på Vic Firths (trommestik-mærke) hjemmeside, og fandt denne side med distributors http://www.vicfirth.com/distributors.php. Det kan give dig et billede af, hvad jeg mener. 

Men ellers følger jeg også lige med her. :)

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 16:49

Tak for dit input Mads :)

Den med at tage mærke for mærke og kigge efter leverandører var også en løsning.

Det var mest for at finde ud af om der var samlede løsninger rundt omkring.

Men det bestemt en mulighed :)

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 16:56

Det er jo meget bredt bare at søge leverandører, men jeg kender intet til nogle større/brede grossister i Danmark. Men jeg ved der f.x. er eurotronics som ligger i eu som har elektronik og elektronik tilbehør, samtidig har de et firma som hedder serena fashion som har solbriller og sådan noget forskelligt mode stuff. Jeg har ikke benyttet nogle af dem før, så kan ikke udtale mig om hvor gode de er
Måske andre kender noget til dem?

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 17:25
Fra Caracas
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 131
Fra  ImportSolution ImportSolutions office : ICON III 858 Sukhumvit soi 55 10110 BKK Skrevet kl. 11:12

Jeg finder siden Tradesparency.com rigtig god, her kan du finde gode fabrikker, der er blevet vuderet af kunder primært fra Norge.

På den måde slipper du for dyre lærepenge, tabt på alibaba/aliekspress/ made in china/Etc. som burde hedde tyveknægte.com.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)