Hej :)
Jeg går og overvejer at gøre alvor ud af min drengedrøm, om at blive selvstændig i fremtiden.
Til det skal jeg bruge en rækkeleverandører, og dem har jeg meget svært ved at finde frem til via. google.
Findes der nogle hjemmesider, hvor jeg kan søge på produkter, kategorier osv, og finde frem til danske, såvel udenlandske?
På forhånd mange tak.
Casper.
Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.
Personligt kender jeg ikke til noget dansk svar på aliexpress eller alibaba, men jeg har et slags alternativ, du kan forsøge dig med.
Hvis du har en nogenlunde idé om, hvad du vil sælge, så kan du gå ind på de forskellige mærkers hjemmeside, og finde frem til leverandører af lige præcis dét mærke, i de forskellige lande.
Eksempelvis sad jeg forleden dag og kiggede på Vic Firths (trommestik-mærke) hjemmeside, og fandt denne side med distributors http://www.vicfirth.com/distributors.php. Det kan give dig et billede af, hvad jeg mener.
Det er jo meget bredt bare at søge leverandører, men jeg kender intet til nogle større/brede grossister i Danmark. Men jeg ved der f.x. er eurotronics som ligger i eu som har elektronik og elektronik tilbehør, samtidig har de et firma som hedder serena fashion som har solbriller og sådan noget forskelligt mode stuff. Jeg har ikke benyttet nogle af dem før, så kan ikke udtale mig om hvor gode de er Måske andre kender noget til dem?