Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Specielt supertilbud på tekstarbejde i uge 12-13!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Påsken og det rigtige forår er snart over os, og for at markere det, blandt andet, giver jeg her et supertilbud..

Fra i dag og til og med uge 13 vil jeg skrive tekster for dig til 40% rabat.

Hvilke tekster gælder tilbuddet for?

Al markedsføringsmateriale: pressemeddelelse, salgsbrev, salgsmail, flyer, folder, brochure, artikler, SEO-artikler, webtekst m.m.m.

Jeg har været omkring MEGET i min tid som businessskribent / tekstforfatter, og er meget KREATIV ift at finde den rette løsning til kunden. Vil også gerne bidrage med ideer til hvilke markedsføringstiltag, der vil gavne specifikt din butik.

Tidligere været "underleverandør" til reklamehuse som 360 grader og E-20.

http://reklamehuset360.dk/ 

http://e-20.dk/

Og leveret til firmaer som : IAT, Home, IDDesign, Indisk Take Away, PB Marketing, Frøs Sparekasse, adskillige webshops- blandt mange andre.

Hvis du gerne vil have en dialog om tingene ( se teksteksempler mm) er du altid velkommen til at maile. Adressen findes på min hjemmeside her:

wwww.neotext.dk

obs: Jeg har - som det fremgår på hjemmesiden- også et godt netværk af leverandører af andre marketing-ydelser, og måske vil du gerne have lavet film eller nye fotos til dit site?

vh Flemming

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:53

hm, kan det være sandt, at behovet for at købe tekster er så dalende på Amino.. ? 

Fra Suva
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 36
Fra  HenrikFrederiksen Skrevet kl. 11:26
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Nej Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:36

okay- godt at høre Skrive.dk

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 12:10

Hej Flemming

Tror måske det snyder folk lidt du skriver 40% rabat, men ikke hvad  normal prisen er Smile

Mvh Kristian

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:30

@Kristian. Nej det er reelt. Hvis der er tale om al tekst til websitet, har jeg normalt taget 6000 kr. for det. Hvis det var et website, som ikke var voldsomt stort ( tekstmængde) - men "normal" str.  Den ydelse vil jeg nu levere til 3600 kr.

Min timepris er 500 kr. Den kan du så trække 40% fra i perioden uge 12-13 ( og uge 14 vil jeg også godt gå med til)  

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 12:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

I hvor høj grad afspejler dine indlæg i tråden her kvaliteten af dine tekster?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:46

Det er en debattråd, Jakob. Jeg skriver mine indlæg lidt hurtigt, så .. minor mistakkez might occur.Wink

Anyway. Jeg vil gerne sende dig 3-4 teksteksempler, hvis du vil se dem igennem.

Eller hvis du vil læse teksten, som jeg har skrevet om vores marketingbureau- gå til vores website her: www.neotext.dk  

Jeg laver selv korrektur på mine ting, er uddannet dansklærer ( se min linkedinprofil evt ), så sprogkorrektheden har jeg hånd i hanke med.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:21

Nu, Jakob Banke der, er "ryddet væk", vil jeg gerne besvare evt spørgsmål, der er opstået.

Spørgsmål som fx: Hvilke businesses jeg har erfaringer med at skrive for? Og om jeg har skrevet mest BtB eller BtC? Og hvordan foregår et samarbejde mellem mig som skribent og dig som kunde - konkret?

Spørgsmål vil jeg også gerne besvare på mail : fm@neotext.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)