Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler en IT-haj til flytning af domæner mm.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino.

Jeg har nogle ting jeg gerne vil have ændret ved www.echographic.com - og jeg er desværre ikke selv nogen IT-haj:

- Sitet hostes i dag ved et lokalt firma, og jeg vil gerne have det flyttet over til en anden udbyder, da de desværre har meget nedetid

- Domænet ligger vidst samme sted - tror jeg?

- Derudover har jeg købt en stribe domæner ved GratisDNS, som redirecter til echographic.com, men dem vil jeg også gerne have samlet, så jeg har alt liggende ét sted (hvis det kan lade sig gøre)

- Indholdet på min FTP er noget værre rod med en masse gamle filer, som Google indekserer, selvom de ikke bruges af mit website længere

- Jeg har også en Exchange-løsning, men den vil jeg helst ikke pille ved lige nu - hvis det kan undgåes

Sidder der en studerende eller lignende, som kan sætte sig ind i hvad jeg har, og hvordan jeg får det til at virke bedst muligt? Send mig en PB med din timepris. Jeg bor i Roskilde, så det vil være optimalt hvis du bor i nærheden, så vi kan sidde sammen.

Mvh.

Jeppe

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 13:28

Hej Jeppe,

Prøv at logge ind på meebox.net - Også skriv til dem via deres online-chat? De bør vidst kunne hjælpe og rådgive dig?

- Thomas

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 13:38

Jeg ville samle alle domæner hos 1 hostingudbyder som f.eks. meebox eller unoeuro. 

Din exchange ville jeg lægge i skyen.

Jeg kan hjælpe dig med det hele, bare send en pm, så kan vi finde ud af noget.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)