Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis gennemgang af din webshop - og opsætning af splittest!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære webshopejere

Jeg står og skal bruge nogle gode cases. Så derfor tilbyder jeg nu dig - helt gratis - at gennemgå din webshop for de fejl, mangler og lignende som jeg kan finde og komme med et par gode forslag til SEO og konverteringsoptimering. Det er ikke en 110% gennemgang af alle detaljer, men jeg giver dig et par ideer, som du kan videre med! Dernæst opsætter jeg - igen ganske gratis - én splittest for dig af f.eks. en landingsside, call to action knapper, nyhedsbrevstilmelding eller lignende. Altså f.eks. en test af om en ændring af en "Køb nu" knap kan forbedre dit salg

Hvad får jeg så ud af det?

Jo, du skal såmænd blot acceptere at jeg offentliggør splittesten som en case på min egen blog, som gæsteindlæg på en blog eller på shoptips.dk (det vil jo så typisk som ekstra bonus også give dig et ganske gratis link). Jeg skal have adgang til dine Google Analytics data og du skal acceptere at lade splittesten køre "færdig". Jeg offentliggør naturligvis ikke hverken konkrete omsætningtal, besøgstal eller lignende som kan have interesse for dine konkurrenter - kun data om forbedringer. Og du får naturligvis lov til at læse evt. blogindlæg igennem før offentliggørelse. 

Hvem er tilbudet så til?

Tilbuddet er til maksimalt 5 webshops i denne omgang - og jeg forbeholder mig retten til at vælge ud i mellem dem, der henvender sig. Som udgangspunkt kan jeg kun hjælpe webshops, der allerede har en hvis trafik. Så er du helt nystartet og mangler besøgende på din side, så er det desværre ikke dig jeg kan hjælpe i denne omgang. Omvendt er det heller ikke for dig, der allerede har toptunet, optimeret og splittestet din shop i det uendelige allerede. 
Så har du en webshop med et rimeligt antal besøgende, men er du gået lidt i stå med hvordan du nu kommer videre og øger besøgstal, konvertering osv. så er det dig, jeg leder efter. 

Er du interesseret så send mig en mail på mikkel@kongsfelt.dk med følgende oplysninger (oplysningerne vil blive behandlet fortroligt!!!):

1. Navn og URL på webshop
  2. Kort beskrivelse af din shop og evt. hvad du selv godt kunne tænke dig forbedret (antal tilmeldinger til nyhedsbreve, antal salg, ordrestørrelse eller lignende)
  3. Besøgstal for den sidste måned
  4. Antal salg indenfor den sidste måned 
  5. Andet info, du mener er relevant :-)
Jeg håber at der er nogen derude, der vil tage imod mit lille fredagstilbud!
MVH Mikkel Kongsfelt
Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 10:59

Jeg har allerede fået et par mails - mange tak for det! I skal nok få svar alle sammen, men venter lige til jeg har fået lidt at flere at forholde mig til ad gangen!

Send endelig en mail, hvis du også har en webshop der kunne trænge til en lille hjælpende hånd - der er stadig plads til flere!

\Mikkel

Fra FUENGIROLA
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 11:05

Hej Mikkel

Ja det gad jeg da godt med en af mine webshop, men de er vist ikke relevante nok til det du ønsker.

/Adele

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 11:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Adele 

Du er velkommen til at sende mig en mail alligevel, så skal du nok få et venligt svar tilbage uanset om dine shops er relevante eller ej :-)

MVH Mikkel

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 16:01

Tak til jer der har skrevet til mig! Jeg vil dog gerne stadig have lidt flere cases at vælge imellem, så skriv endelig stadigvæk, hvis du har en webshop og er interesseret i mit lille tilbud!

Jeg vender tilbage til alle der har skrevet om nogle dage.

Rigtig god fredag alle sammen!

\Mikkel

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 16:23

Hej Mikkel,

Hvilken program bruger du til split test?

- Thomas

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 16:25

Hej Thomas

Jeg bruger Visual Website Optimizer: http://visualwebsiteoptimizer.com/

\Mikkel

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Chipii Skrevet kl. 16:26

Hvis jeg skal være ærlig så tror jeg ikke at der vil være ret mange som vil give adgang til sin Google Analytisk.. Er det et must ?

www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 16:31
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg skal have nogen som helst chance for at sammenligne før/efter, konverteringer osv. så ja... Desuden er det også lidt væsentligt med f.eks. antal besøg på de enkelte sider osv. i forhold til, hvordan en test skal sættes op. Men jeg siger jo sådan set også bare at jeg skal have adgang til Google Analytics DATA - hvordan vi gør det i praksis om jeg får en rapport fra webshopejeren med de nødvendige data eller får direkte adgang til kontoen - det er mig fuldstændigt ligegyldigt. Jeg er ikke ude på at snage i noget og det hele holdes som sagt fortroligt. Og fortroligheden kan vi som sådan også sagtens lave en hemmeligholdelsesaftale på eller noget lignende. 

\Mikkel

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 14:43

Hej Mikkel,

Er der mulighed for at du vil tage et kig på vores webshop? Send gerne lige en PB først.

Mvh.

Andreas

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)