Kære webshopejere Jeg står og skal bruge nogle gode cases. Så derfor tilbyder jeg nu dig - helt gratis - at gennemgå din webshop for de fejl, mangler og lignende som jeg kan finde og komme med et par gode forslag til SEO og konverteringsoptimering. Det er ikke en 110% gennemgang af alle detaljer, men jeg giver dig et par ideer, som du kan videre med! Dernæst opsætter jeg - igen ganske gratis - én splittest for dig af f.eks. en landingsside, call to action knapper, nyhedsbrevstilmelding eller lignende. Altså f.eks. en test af om en ændring af en "Køb nu" knap kan forbedre dit salg. Hvad får jeg så ud af det? Jo, du skal såmænd blot acceptere at jeg offentliggør splittesten som en case på min egen blog, som gæsteindlæg på en blog eller på shoptips.dk (det vil jo så typisk som ekstra bonus også give dig et ganske gratis link). Jeg skal have adgang til dine Google Analytics data og du skal acceptere at lade splittesten køre "færdig". Jeg offentliggør naturligvis ikke hverken konkrete omsætningtal, besøgstal eller lignende som kan have interesse for dine konkurrenter - kun data om forbedringer. Og du får naturligvis lov til at læse evt. blogindlæg igennem før offentliggørelse. Hvem er tilbudet så til? Tilbuddet er til maksimalt 5 webshops i denne omgang - og jeg forbeholder mig retten til at vælge ud i mellem dem, der henvender sig. Som udgangspunkt kan jeg kun hjælpe webshops, der allerede har en hvis trafik. Så er du helt nystartet og mangler besøgende på din side, så er det desværre ikke dig jeg kan hjælpe i denne omgang. Omvendt er det heller ikke for dig, der allerede har toptunet, optimeret og splittestet din shop i det uendelige allerede.
Så har du en webshop med et rimeligt antal besøgende, men er du gået lidt i stå med hvordan du nu kommer videre og øger besøgstal, konvertering osv. så er det dig, jeg leder efter.
Er du interesseret så send mig en mail på mikkel@kongsfelt.dk med følgende oplysninger (oplysningerne vil blive behandlet fortroligt!!!):
Jeg håber at der er nogen derude, der vil tage imod mit lille fredagstilbud!
MVH Mikkel Kongsfelt
|
Jeg har allerede fået et par mails - mange tak for det! I skal nok få svar alle sammen, men venter lige til jeg har fået lidt at flere at forholde mig til ad gangen!
Send endelig en mail, hvis du også har en webshop der kunne trænge til en lille hjælpende hånd - der er stadig plads til flere!
\Mikkel