Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lock-out og konflikten mellem KL og Danmarks Lærerforening

Side 22 ud af 22 (216 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

YES! Så er der indgreb og KL får deres vilje :-)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det var på tide Yes

Så kan vi endelig få normaliseret arbejdsforholdene og få løftet kvaliteten af undervisningen i folkeskolen.

Det er hårdt tiltrængt hvis vi skal være konkurrencedygtige også i fremtiden.

Venlig hilsen,
Christian

Tilmeldt 14. Mar 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

det virkelig ærgeligt at man ikke har fået gjort noget før, det er surt som elev at have brugt tid på at give sig det sidste op til eksamnerne, uden at få udbytte.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det vil blive meget bedre for alle parter da det nu er muligt at træffe beslutninger sammen med personalet uden de mange stive regler!

På sigt vil det glæde alle på skolerne! 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at taberne i det spil her er eleverne. Som 9. klasseselev er jeg skuffet over at høre at eksaminerne ikke bliver rykket mere end de gør. Vi har mistet 3,5 ugers undervisningstid, og de kompenserer ved at give os små 10 dage ekstra at forberede os i. Det er ikke meget, når man tænker på, hvor meget tid vi har mistet. Jeg har selv været en af dem, som har været 100 % lockoutet - altså ingen jordisk chance for blive lige så klar, som vi normalt ville have været. 

Jeg håber, at det går op for lærerne o.lign., at vi ikke har haft mulighed for at blive lige så klar, som vi normalt ville have været, og derfor vælger at sænke kravene en smule i år. 

Jeg kan ikke rigtig se, hvad vi elever har fået ud af konflikten, udover at blive langt mere presset ift. til eksaminer. 

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Storm:
Jeg kan ikke rigtig se, hvad vi elever har fået ud af konflikten, udover at blive langt mere presset ift. til eksaminer. 

Du og andre unge kan få det ud af konflikten at I gør modstand og ikke lader jer styre.

Opret en facebook gruppe og foreslå at elverne NU STÅR SAMMEN og IKKE går til eksamen UDEN den ekstra forberedelsestid I er bleve frarøvet af politikerne.

 

Køb ren argan olie her

Side 22 ud af 22 (216 indlæg)