Hej Jens
Jeg tror det er de fleste ansatte der arbejder ekstra for at nå alle deres opgaver og performe godt, og de gør det samtidigt med de er mindst 37 timer på deres arbejdsplads, jeg har al mulig tiltro til at folkeskole lærer kan overkomme det samme.
Jeg tror faktisk som en helhed, at det bliver mindre stressende at være lærer, fordi man får muligheden for at mere optimalt fordele arbejdstiden, man kan tage hensyn til nye lærer som skal bruge mere forberedelses, til lærer med "lette" som kræver mindre etc. |
Seriøst Olina, hvor er det dog primitivt!
Kan du ikke finde andre og mere tungt afvejende argumenter end at prøve at trække det ned på et niveau, som hører hjemme i folkeskolen? Indsigt kan være godt og anvendeligt, når man prøver at argumentere istedet for at bruge termer som ".. idiotisk... ".. TDC.. bryder sammen i dit område.."..
Når det så er sagt, er det da dejligt at se, at du rent faktisk også godt KAN fremføre nogle relative fornuftige argumenter i stedet for bare at slynge rundt om dig med tomme postulater. Havde du underbygget dine postulater fra start, var hele denne diskussion overflødig ;-)