Jeg har også på fornemmelsen du er en moderigtig person, der hellere vil have ny fancy bil eksempelvis hver tredje år, end at skulle købe en brugt. Så er leasing et godt valg!
Nope Jesper,
Jeg er en sucker for kvalitet - og er det samtidig retro er det bedre - mere end mode og billigt bras.
Jeg vil hellere eje end leje - for så er det mit og ingen kan tage det fra mig. Jeg er dog åben for at høre om muligheden for leasing.
Jeg havde min BMW i 8 år - og var meget i tvivl om jeg skulle skrotte "Gamle Gunnar", men min mekaniker sagde at det ville koste mig 40 K at lave den til syn nu ( februar 2012) og sikkert igen 20 - 40 K næste gang. 60 - 80 K i repration indenfor 2 - 3 år for en bil jeg havde givet 100 K for i 2004 var lige i overkanten. Derfor vandt fornuften og jeg skrottede den og fik verdens værste bil - indtil jeg ligesom havde fået afklaret mit behov. Jeg kan godt se fornuften i det min far siger med en lille smart økonomisk bil, da jeg går meget og i bæredygtighed og miljø, men jeg går mere om i min og børnenes sikkerhed. - Detalje - Jeg KAN ALTSÅ IKKE SKUBBE MIN BERNER IND I EN FIAT 500 - og ham undværer vi altså ikke.
Jeg vil vær glad, hvis jeg kunne finde en bil som kan holde resten af livet - men jeg er kun 39 så det går nok ikke ;-)
Det må være en ommer, Jesper