Jeg overvejer at start en webshop hvor jeg benytter mig af gratis betalings systemer. Vil det havde stort indflydelse på mit salg i forhold til hvis jeg valgte at bruge det dyre Dankort,Visa, Elektron og Mastercard system? Og hvis det gør hvorfor? og hvor meget?
Det er klart at foretrække begge dele. Altså dankort, MasterCard, visa og PayPal, men hvis det er en shop med et lille budget er PayPal fin. Du skal dog ikke forvente et stort salg, når man kun bruger det. Jeg taler af erfaring :-)
Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo
Det er klart at foretrække begge dele. Altså dankort, MasterCard, visa og PayPal, men hvis det er en shop med et lille budget er PayPal fin. Du skal dog ikke forvente et stort salg, når man kun bruger det. Jeg taler af erfaring :-)
Så du vil anbefale at jeg lige venter en måned tid til jeg har råd til den dyre metode, for det vil betale sig i længden? :) eller hvad prøver du at sige ? :)
Hvad man lægger i en shop hænger meget ofte sammen med, hvad der kommer ud af den.
Har du en shop kun med paypal fremstår den for mange useriøs, uprofessionel og utroværdig. Der er en generel holdning af mistillid til en shop udelukkende med paypal - specielt i disse dage med megen internetsvindel.
Jeg kører med dankort, visa, MasterCard osv., og paypal. Omkring 5-7% af salget er fra paypal. Så har du om ikke andet noget konkret at forhold dig til :)
Det korte af det lange er, at jeg klart vil anbefale dig, at smide penge afsted til betalingskort, hvis du er seriøs omkring din forretning - det er en utrolig god investering.
Mvh.
Lars Thomsen
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.