Hej alle Jeg har netop færdiggjort en løsning i min Shopify webshop www.fairtime.dk, så jeg kan tilbyde mine kunder 14 dages kredit via iBill flex. Se mere på denne side. Løsningen er lavet som en kombination af et par scripts og en ekstern webservice på en sådan måde, at det nemt kan sættes op til andre butikker end min. I første omgang fungerer det sammen med Quickpay (som jeg bruger), men jeg har ladet mig fortælle, at ePay nu også har en integration til iBill. Så det kommer formentlig også med i løsningen. Har det interesse for dig? Så giv din stemme i afstemningen forneden, så jeg kan se om der er interesse for at jeg skal arbejde videre med at lave en opsætningsvejledning og dermed et decideret produkt ud af det. Det bliver ikke helt gratis, da det koster lidt at drive webservicen (kræver hosting med dedikeret IP og SSL certifikat), men om der bliver tale om et abonnement eller en engangsydelse for opsætningen er ikke afklaret endnu. Venlig hilsen Vil du gerne have iBill i din Shopify webshop?
|
Hvilket theme har du brugt til din shop? (: