Det skal kunne klare at lave telesalg internationalt........i stort set alle lande ;o) |
Hmm, så er det nok ikke noget for os her i firmaet.
Vores sproglige kunnen, begrænser sig til engelsk og tysk.
Hmm, så er det nok ikke noget for os her i firmaet. |
Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.
hey.. Hos Mødebooker har vi udført et par dataindsamlings og analyseopgaver internationalt, men aldrig direkte solgt produkter telefonisk til udlandet. Vi kan ud over dansk, engelsk og tysk også bryste os af at have en dygtig telekonsulent, der kan flydende svensk... Hvad er det for et produkt, du skal ud at sælge? Kontakt evt. Anders Saugstrup fra DanAgora - han laver vist også salg til det internationale marked og ellers kan han sikkert henvise, til nogen der kan, da han har et stort netværk inden for branchen. |
De bedste hilsner
Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk
Hmmm....tak for tippet, men jeg må sgu indrømme, at når det vigtigste på hans site er, at få placeret google adsense midt på siden, så er det sgu svært at tage seriøst..... Produktet er reklamepladser på en kommende portal.
|
Nu kan det snart være nok..... ;o)
hej igen. Jeg kan sagtens forstå, hvad du siger i forhold til Anders Saugstrups hjemmeside. Men jeg ved at han altid lige kender nogen, der kender nogen... Også internationalt set. |
De bedste hilsner
Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk