Hej :) Jeg skal til at starte en webshop, men er helt på bar bund med at finde en leverandør. Skal jeg kontakte mærkerne der har det jeg skal sælge, eller hvordan forgår det? :) Mvh. Morten |
Ingen bud? :)
Hej :) Jeg skal til at starte en webshop, men er helt på bar bund med at finde en leverandør. Skal jeg kontakte mærkerne der har det jeg skal sælge, eller hvordan forgår det? :) Mvh. Morten |
Naturligvis! Hvis du vil handle med et produkt skal du kontakte dem som sælger det. Hvis det er kendte brands er det jo fantastisk simpelt at finde deres kontaktoplysninger. Mvh Jens |
Jeps. Det er ret simpelt... Find ud af om de vil handle med dig og spørg ind til deres handelsbetingelser, betalingsbetingelser osv. God fornøjelse. |
Nej de kommer til dig, bare vent. :) Hvad er det du ville sælge? Tror det er lettere for folk at sige, prøv at kontakte ham der, eller jeg kender en? :) |
Syddjurs
Det var så lidt. Du har jo ikke en webshop endnu, så det er sandsynligt at de afviser dig rimeligt hurtigt, så sørg for at spørge dem om hvad der skal til for at de vil handle med dig. |