Der er mange gode producenter i Tyrkiet og Bursa området skulle være stærkt.
Hvis du kan vente skal jeg til Tyrkiet 5. april og jeg har ikke noget imod at undersøge nogle gode leverandører for dig hvis det har interesse. Jeg er selv igang med, at blive selvstændig indenfor software branchen og har ikke noget imod at spørge lidt rundt i mine kontakter nu hvor jeg er der alligevel.
Jeg vil også gerne sende en forespørgsel til min Tyrkiske gruppe. Vil du ikke informere mere præcist om hvilke produkter, antal størrelser mv som du ønsker informationer og tilbud omkring.
Vend gerne tilbage hvis det har din interesse.
mvh Mitat
Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616
Jeg er nu tilbage og har ikke gjort noget idet jeg hørte ikke fra dig. Jeg kan informere at jeg vil deltage i et matchmaking event med tyrkiske virksomheder i næste uge og mener også at der er nogle fra tekstil branchen. Venligst send mere info og jeg undersøger dette og vender tilbage. skriv til: mitat@albedosoft.dk eller ring 25011616 mvh mitat
Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616