Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg fakturere moms i nyopstartet virksomhed???

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tal evt med skat - ring og hør dem hvad de mener

cookie rammer som altid plet med sine gode svar og store viden på dette område ...dog var der en lille ting jeg er uenig i og det er at søge viden omkring skat og moms hos skat

det kan være det lyder lidt mærkeligt men der er lavet flere undersøgelser der viser at de er rigtig dårlige til at besvare spørgsmål

jeg har også personligt måtte sande at de oftere vildleder end vejleder og selvom du har fået noget af vide hos skat er det ikke et bindene svar

find dig en revisor eller jurist det behøver ikke være mega dyrt faktisk kan enkle spørgsmål tit besvares gratis 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 09:08

jonas33:

jeg har også personligt måtte sande at de oftere vildleder end vejleder og selvom du har fået noget af vide hos skat er det ikke et bindene svar

De gange jeg har snakket med dem har de skam altid besvaret det jeg har sprugt om, de har også @skattefar på twitter som de også er gode til at svare på. Og et svar hos skat kan være bindende, hvis du beder om et skriftligt svar på det :)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46625
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:23

Ja der er tydeligvis nogen, også med lang erfaring, som synes de ikke fik korrekt svar hos skat. Min erfarring er også klart overvejende positiv og jo ofte billigere end revisor eller advokat. Bindende svar koster ca 350kr og man kan jo lægge ud med en samtale, og får man det svar man håber, kan man skrive samme spørgsmål og svar og bede skat bekræfte med bindende svar. Det vil være lige så sikker som et svar fra en revisor faktisk, da skat skal holde sig til det bindende svar
Omvendt har man med revisor den mulighed, at han chancer lidt mere og dermed MÅSKE mulighed for at teste noget, men som her, med evt momsfri undervisning tror jeg skat rækker. Jeg tror ikke rigtigt på den selv, da det vel er klart med fortjeneste for øje, men omvendt Adhd undervisning, måske?

Vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)