Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress, hvilke værktøjer bruger i?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg kan se at der er mange som bruger Wordpress til deres hjemmesider her på Amino. Nu vil jeg også prøve at oprette en Wordpress side. Derfor komme mit spørgsmål, hvilke programmer bruger i at rette koden med (texteditor) og hvad med ftp til server.?

Jeg arbejder på en mac og vil også gerne kunne teste hjemmesiden lokalt inden den oploades til en server, eller er det en fjollet ide?

Håber der er nogen som kan hjælpe mig igang, så jeg får startet ud af den rigtige vej allerede i første forsøg.

Ser frem til svar fra alle de kloge hoveder.

/jakob

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Som editor bruger jeg generelt Sublime Text 2. Nogle gange hvis det bare er hurtige ting der skal fixes, så bruger jeg vim direkte på server.

Hvis jeg arbejder lokalt bruger jeg MAMP eller AMPPS (Ampps er ligesom softaculous, 1 click install på din computer :P).

Jeg bruger wbonds sftp plugin til sublime hvis jeg skal uploade ting fra sublime til serveren (den kan sættes til automatisk uploading når du gemmer filen).

Hvis jeg generelt skal have fat i FTP bruger jeg Transmit eller Forklift. Da jeg kan synkronisere server og lokal, og se hvad ændringer der er sket. 

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)