Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! hvad koster det at få betalings systemer? og findes der en billig måde, men samtidig troværdig handel for kunden?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra MIdtjylland
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 44
Fra  BilligeHøretelefoner Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at starte min egen Webshop, men sidder og roder med noget betalings system. Findes der nogle smart systemer/metoder, men stadig er troværdig for mine kunder? 
Jeg ønsker ikke at mine kunder skal ind på en anden webside for at betale, så ville de miste lysten til at købe. Dog vil jeg samtidig ikke betale dyre domme for at oprette mig ved Visa og Dankort, da jeg ikke råder over det helt store budget. Hvis det findes en løsning så vær sød at hjælpe mig :)

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Paypal er typisk en dårlig løsning i Danmark, fordi så mange ikke kender det... Jeg ville kigge på quickpay.dk eller epay.dk, men du kommer ikke udenom at der er nogle udgifter. Du skal udover gebyret til din udbyder af betalingsløsningen betale et gebyr til NETS (se priser her). 

\Mikkel

Tilmeldt 9. Mar 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt tage et kig på 2co.com eller hvis dit produkt er digitalt så plimus.com

Begge er stabile med udbetalinger og troværdige for kunden

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ewire kunne være en mulighed, fungerer ligesom Paypal men du kan tage Dankort.

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Fra MIdtjylland
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 44
Fra  BilligeHøretelefoner Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Kongsfelt:

Paypal er typisk en dårlig løsning i Danmark, fordi så mange ikke kender det... Jeg ville kigge på quickpay.dk eller epay.dk, men du kommer ikke udenom at der er nogle udgifter. Du skal udover gebyret til din udbyder af betalingsløsningen betale et gebyr til NETS (se priser her). 

\Mikkel

Så jeg skal minimum betale for mit betaling systems + 1250 for Dankort, men hvad så med Visa og mastercard? :) 

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra MIdtjylland
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 44
Fra  BilligeHøretelefoner Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristinn Berg Gunnarsson:

Ewire kunne være en mulighed, fungerer ligesom Paypal men du kan tage Dankort.

Skal de så igennem Ewire for at betal eller kan hele betalingen forgå på min webshop? :)

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du virkelig mener, at du vil have dem blivende på din egen side - så skal du have et stærkt SSL-certifikat samt PCI-certificeres (da du håndterer kortoplysninger) - og det tror jeg bestemt ikke du er interesseret i, da det er ret omkostningsfuldt.

Derimod kan du hos både fx Quickpay og ePay lave egne templates til betalingsvinduet, så det i høj grad ligner din egen webshop.

Men det kræver så Euroline og/eller NETS/Teller-aftaler.

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander.Christensen:

Kristinn Berg Gunnarsson:

Ewire kunne være en mulighed, fungerer ligesom Paypal men du kan tage Dankort.

Skal de så igennem Ewire for at betal eller kan hele betalingen forgå på min webshop? :)

Som det er på min side, kommer man ind på en seperat betalingsside, men når man afslutter ordren, kommer man tilbage på webshoppen. Jeg har bare standard plugin fra Ewire, men jeg mener, man kan modificere det, så det bliver lidt mere spændende. Det har de f. eks. gjort på Eyki.dk. Men om man kommer helt udenom den seperate betalingsside ved jeg ikke. 

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)