Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger du nye udfordringer eller mangler du en god måde at tjene penge på?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg er interesseret i at høre fra jer derude som står og mangler noget at laver, eller bare mangler det helt rigtige setup for at tjene nogle gode penge. 

Lige nu arbejder vi i danmark på at opbygge verdens største shopping community, og det går rigtig stærk. 

Søger derfor nogle personer i Åhurs området til dette. 

Kontakt mig på or@slothinvest for at høre mere

Mvh Ole

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver lidt nysgerrig, for er det DubLi, SpingLo eller Lyoness (eller er det facebook der er kommet igang, som de har planer om)? Går det stærkt med at få folk igang eller er det omsætningen på produkter?

Tilmeldt 16. Mar 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Martin. 

Det er lyoness, det går både stærkt med at få folk igang, , og det går også rigtig stærkt med at få virksomheder med som vil give rabat. ca 3 om ugen. 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Sloth Invest:

Jeg er interesseret i at høre fra jer derude som står og mangler noget at laver, eller bare mangler det helt rigtige setup for at tjene nogle gode penge. 

Lige nu arbejder vi i danmark på at opbygge verdens største shopping community, og det går rigtig stærk. 

Bør du ikke være Plus medlem før du smider om dig med tilbud ?. Mener da stadigvæk det er et krav på Amino.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Sloth Invest:

Jeg er interesseret i at høre fra jer derude som står og mangler noget at laver, eller bare mangler det helt rigtige setup for at tjene nogle gode penge. 

Lige nu arbejder vi i danmark på at opbygge verdens største shopping community, og det går rigtig stærk. 

Bør du ikke være Plus medlem før du smider om dig med tilbud ?. Mener da stadigvæk det er et krav på Amino.

Michael....Hvad er det for et tilbud du mener man skal være plus medlem for??? Dette er vel blot et indlæg om at starte en forretning. Ærlig talt syntes jeg du vrøvler lidt her...Har intet med at smide om sig med tilbud. Ligesom alle andre MLM forretninger så er det vel i bund og grund en invitation til at kigge på noget, og se om det matcher det man søger.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)