Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Datingsite med et twist

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Datingmarkedet er overfyldt allerede, men det betyder ikke, at vi ikke kan forsøge os med et nyt koncept.
Konceptet er simpelt og kendt fra f.eks. USA, hvor SugarDating er mere almindeligt.

Vi har lavet en side, som vi skubber live i næste uge. Feedback er velkommen, så shoot. Vi kan stadig nå at rette til og være med til at sikre, at det fungerer ordentligt. Siden er fuldt funktionsdygtig, og vi leakede sitet i går. Der er allerede en del profiler, som vi forhåbentlig kan øge inden endelig lancering på mandag.
 
http://www.sugardaters.dk

Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Editfejl

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser godt ud.. Måske spørger jeg lidt dumt, men hvad er en SugarDaddie / Sugarmama? 
Kan ikke helt se, hvad forskellen er fra de andre datingsites?:)  

Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen så er vi jo ikke gode nok til at forklare - Det er da en fejl.

En SugarDaddy er en person med midler, der hjælper en anden med færre midler mod til gengæld at få samvær i modydelse.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hahah...Det er lidt spøjst.. Jeg er på SU, så måske skulle jeg finde mig en sugarmama..:) 

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu vil jeg ikke tage stilling til hvad der er rigtigt og forkert - og jeg ved, at der findes lignende koncepter allerede. Men er det ikke bare et andet ord for prostitution?

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen der siger, at der byttes sex for penge, som prostitution hentyder til.

Og ja, konceptet er taget fra et amerikansk site, så det er ikke nyt for the world, men det er nyt for Danmark.

Tilmeldt 9. Mar 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet med din, og mange andre dating sites uanset koncept er at folk vil se hvad de kan få FØR de giver dig deres email.

Jeg vil have lov at søge profiler, se hvem der er medlem, om der er noget der frister. Hvis der så er dette kan du få min email, men ikke før jeg har kigget. Tror det ville være smart at lave det på denne måde.

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Social Services:

Der er ingen der siger, at der byttes sex for penge, som prostitution hentyder til.

Og ja, konceptet er taget fra et amerikansk site, så det er ikke nyt for the world, men det er nyt for Danmark.

Du tager så uendelig meget fejl i denne påstand.

Prostitution er defineret som "selskab for penge", eller en "aftalt handling for penge". Der er ikke nødvendigvis krav om seksuelle ydelser for at falde indenfor definitionen, derfor er det I gør, formidling af prostitution, og da I tjener penge på det, kan det argumenteres at dette er rufferi.

Du tager også fejl i din antagelse, at det er noget nyt i Danmark. Der har tidligere været en hjemmeside, der blev kørt af det tvivlsomme firma, der også kørte "commoo.com" - og det hedder auktionsdate.dk. De har flere gange fået bøder for deres praksis.

I reklamerer i øvrigt med at nogle grupper skal betale op mod 300 kr. pr. måned for medlemskab, mens andre får 100% gratis medlemskab.
Denne måde at køre forretning på er i strid med loven, og der er retspraksis på området.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)