Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mener I om min hjemmeside, der ikke har fokus på at skal sælge noget i første omgang.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Else-Marie Balch:

helle kraft:
Jeg må indrømme at jeg aldrig før har set et wordpress site blive voldtaget på den måde. Det er virkelig slemt..... Virkelig

Må jeg få en dybere forklaring på det - så jeg kan forbedre mig -Smile

Beklager jeg er så "grov"

Men absolut alt på din side er bare grimt, og jeg føler lidt jeg er nød til at sige det lige ud for ikke at føre dig bag lyset. Og på samme tid give dig de bedste muligheder for at skabe noget godt. Siger det ikke for at fornærme.

Uanset hva din side handler om, så er det en side hvor jeg ville klikke mig væk inden jeg overhoved havde læst overskriften. Kort sagt. Den skræmmer.

Jeg ville gerne lave en liste til dig, men det er absolut alt på siden. Det er også derfor jeg mener du bør finde et gratis theme, som kan få dig bedre i gang.

Jeg snakker billeder, tekst, placering af indhold, alt. 

Find dig en freelancer her på amino og brug 500 - 1000 kroner på at få noget der bare ser mega lækkert ud, og som du er stolt af at kigge på, og ingen tvivl om at andre syntes det samme.

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle Kraft

Og du vil ikke forslå et tema til mig - tak for din ærlighed - har dog fået mere positive reaktioner fra nogen der gerne vil bruge siden -

Pengen har jeg ikke noget af - men jeg er sikke på at tingen nok skal komme i orden -

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 58
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Else-Marie,

Det er svært at foreslå et tema, da vi ikke ved hvilke funktioner og udseende du ønsker på din hjemmeside. Men jeg synes at du skal prøve at søge på google på f.eks:

"gratis wp temaer"
"gratis flotte wp temaer"
"gratis wordpress tema"
osv.

Så får du helt sikkert en masse at kigge på :-) 

Mvh

Lasse

Fra København
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne hjælpe dig med hjemmesiden, det er en fin idé - dog skal vi nok have fat i et helt nyt theme ...

Du kan skrive til mig her.

God weekend. :)

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

SKT:
Du kan skrive til mig her.
kan ikke skrive til dig herinde - så du får lige en mail du kan skrive til tilrie@gmail.com

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)