Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mener I om min hjemmeside, der ikke har fokus på at skal sælge noget i første omgang.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i gang med at bygge denne her hjemmeside op www.duerdu.dk - jeg ved godt der skal læses en del korrektur på den - sker når jeg har fundet en der vil hjælpe mig - smil smil

Umiddelbart så er hjemmesiden mest en portal - med links til andre hjemmesider - hvorfor - kan I se - derud over tilbyder jeg hjælp til privatbudget og små hobby hjemmesider mm. - og det er ikke noget jeg skal leve af - jeg er førtidspensionist - så det er for at jeg kan have noget at holde mig i gang med - og så må jeg se tiden an hvis det skulle blive til mere end jeg havde regnet med, men jeg tænker også på den del af befolkningen der ikke har så mange penge.

Lige nu vil det bare være godt at få lidt feedback -

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Fra Malling
Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 37
Fra  Typeright Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Else -Marie,

Jeg har været en tur inde og kigge på din hjemmeside. God idé - men jeg synes forsiden bliver for flimrende. Toppen hvor du lister grupper op er dejlig overskuelig, men det der foregår på resten af forsiden virker rodet. Prøv at få lidt orden på, havd du har hvor, så det bliver nemmere for brugere af siden at navigere rundt på den. Tag et kig på farverne - regnbuetematikken er ok - men få også mere styr på den. Som det er synes jeg farverne bidrager til mere flimmer end godt er.

Held og Lykke med det hele

Venligst Mette

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Mette

Kan du forklare mig hvad "regnbuetematikken" er for noget - smil smil

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv ideen er fin bestemt - sjovt for dig at arbejde med og får du gode ting på, sjovt at læse

Udformingen er dårlig - nærmest lidt ubehageligt med farverne for oven og tal i budget står helt ulæseligt OG for kort tid inden der kom reklamer - så meget mere stringens over det, men det skriver du jo også  - at du vil ha den forbedre så +++ for tanken men endnu ikke noget for udførelsen Smile

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Mar 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme at jeg aldrig før har set et wordpress site blive voldtaget på den måde. Det er virkelig slemt..... Virkelig

Der findes en masse gratis themes, som på 5 min kan få din side til at se 1000 gange mere indbydende ud. Prøv at søg lidt rundt, og find et du kan lide. Du vil få langt mere ud af det, end hvad du har online nu.

Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 56
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Else-Marie. 

Utrolig god idé, ingen tvivl. Men hjemmesiden dur ikke.. Den er rodet, uoverskuelig og generelt ikke særlig pæn. 

Indholdet er der ingen problemer med, men selve designet er ikke så pænt.

Du burde overveje at skifte tema, der findes en masse flotte gratis, eller hyre nogle til at lave din hjemmeside pæn. 

(Tjek evt. her: www.ukmedia.dk/wordpress

Mvh.

Mikkel Ulstrup

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle jer der har givet mig indput

Jeg spørger jer om I kan henvise mig til andre temaer - jeg er nybegynder -

Kære Helle Kraft - jeg kan umiddelbart godt høre du har mere erfaring end mig - super fedt - men istedet for at sige der er 1000 andre så ville det være dejligt hvis du kunne anbefale mig et. Jeg spørger jo efter det.

Jeg valgte dette tema fordi jeg kunne li det - og jeg har spurt i øst og vest i flere wp-rum om hvordan jeg kunne lave de funktioner jeg ønskede på mit site - men ingen forstod hvad jeg ville have - så derfor måtte jeg selv forsøge da jeg ikke har råd til at betale mig fra det.

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vedr. tallene i Budgette - troede ikke det var nødvendigt at det var tydeligt - men laver det da straks om - smil smil

Så er jeg ikke lige helt med i hvad du mener med " for kort tid inden der kom reklamer" - og hvad betyder ordet "stringens"

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Mikkel

Sjovt nok har jeg har nogle fra målgruppen til at se på siden og de havde ikke problemer med at finde rundt - men jeg lytter, helt sikkert - smil smil.

Det link du henviser til er betaling sider ser jeg umiddelbart og det kan jeg ikke - så jeg må på den igen -

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

helle kraft:
Jeg må indrømme at jeg aldrig før har set et wordpress site blive voldtaget på den måde. Det er virkelig slemt..... Virkelig

Må jeg få en dybere forklaring på det - så jeg kan forbedre mig -Smile

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)