Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til Cloudsprout.dk?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Tja, overskriften siger jo det hele :-) Cloudsprout er interessant, men virker dødt... Der må da være et andet dansk alternativ? Eller udenlandsk uden at det bliver alt for amerikansk?

Det ultimative ville nok være en open-source HTML "cloudsprout" løsning - findes det?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:01

Der findes jo konkurrenter til Cloudsprout men jeg kan ikke lige huske navnene på dem. Men Peter har selv nævnt dem herinde på Amino. Så søg og du skal finde :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 09:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Businessman

Jeg er super ked af, at du syntes CloudSprout virker dødt, jeg er nærmest dobbelt fuldtidsbeskæftiget med at videreudvikle og supporter CloudSprout.
Der selvom det på ingen måde, går så hurtigt som vi ønsker, så sker der rigtigt meget hver, alene næste uge går der fire nye CloudSprout websites live. Hvoraf 3 af dem er shops, og en er en visitkort-prisliste side.
Men det sagt så mangler vi virkeligt nogle gode kom-i-gang sites og nogle hjælpevideoer. De er også på vej, jeg vil tro der bliver tilføjet mindst et kom-i-gang site i næste uge.

Den findes konkurrenter til CloudSprout, både danske og udenlandske, men ingen tilbyder så vidt jeg ved en ligeså økonomisk attraktiv måde at komme igang med e-handel, og der er heller ikke nogle af dem der er designet til at håndterer større sites.

Her er listen, i den rækkefølge som jeg vurderer er bedst.

- Wix.com (De har en super fed forretning og et nemt produkt)
- BaseKit
- Yola
- Mono.net (Dansk)
- Bricksite (Dansk)
- Freewebsite (Dansk findes her på Amino)

Jeg håber selvfølgeligt at du vælger CloudSprout alligevel, hvis du har brug for hjælp er du velkommen til at skrive direkte til mig på plu@cloudsprout.com

Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 13:24

Hej Peter,

Det var bestemt heller ikke for at fornærme dig, da jeg udmærket ved hvor meget tid der går med sådan et projekt :-)

Men når jeg logger ind sidder jeg bare og kigger og tænker: hvad gør jeg så nu? Som du selv siger mangler man som bruger en guide og nogle videoer til at komme i gang. Og så er der 1 template at vælge imellem, hvor jeg måske godt kunne tænke mig en håndfuld forskellige designs at arbejde med. Jeg vil til hver en tid hellere støtte et dansk produkt end et udenlandsk, men systemet skal jo også være intuitivt og dermed brugbart for en ikke-programmør!

Jeg har kigget på dine konkurrenter som du nævner, men kommer alligevel tilbage til Cloudsprout som det jeg helst ville sætte i gang med. Men lige nu holder det mig tilbage som bruger at begynde, da jeg ikke er overbevist om, at jeg som ikke-programmør kan lave et site som Heino Cykler eller Greenwork eksempelvis... og inden for rimelig tid (under 40 timer). Som alle andre har jeg jo heller ikke lyst til at spilde en masse timer for til sidst at opgive fordi det er for håbløst at arbejde med. Og skal jeg alligevel have hjælp fra en programmør, så er Cloudsprout jo overflødigt.

Det virker simpelthen ikke brugervenligt nok for en ikke-programmør :-) Og så savner jeg måske også en forhandlerløsning (white label)?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Businessman:
Det var bestemt heller ikke for at fornærme dig, da jeg udmærket ved hvor meget tid der går med sådan et projekt :-)

Jeg føler mig på ingen måde fornærmet eller trådt på etc. det eneste jeg kan være ked af er at du har ret :-)

Businessman:
Men lige nu holder det mig tilbage som bruger at begynde, da jeg ikke er overbevist om, at jeg som ikke-programmør kan lave et site som Heino Cykler eller Greenwork eksempelvis... og inden for rimelig tid (under 40 timer). Som alle andre har jeg jo heller ikke lyst til at spilde en masse timer for til sidst at opgive fordi det er for håbløst at arbejde med.

Ligenu har du ret, jeg tror også at chancerne for at du kan lave en Heino på 40 timer med CloudSprout er små, men når vi får flere startsites og guides, så er jeg sikker på at du ville kunne.
Iøvrigt er begge sites, lavet af folk der ikke er programmører og jeg mener der er brugt under 20 timer på begge to.

Businessman:
Det virker simpelthen ikke brugervenligt nok for en ikke-programmør :-)

Det virker heller ikke simpelt for programmører, så længe vi ikke har startsites og guides, er det stortset kun dem jeg instruerer personligt der kommer i mål.

Businessman:
Og så savner jeg måske også en forhandlerløsning (white label)?

Der kommer ikke nogen whitelabel version af CloudSprout, da vi mener det kambolerer med vores forretningsmodel.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 14:43

Havde faktisk også signet mig op til cloudsprout, men efter en dags tid uden nogle fremskridt og intet svar fra support måtte jeg se det fortabt, desværre. 
Da jeg faktisk havde skrevet meget med dig Lundsby her på Amino.

Jeg venter stadig spændt på et par videoer til "start-up" fordi jeg kunne godt nok ikke få det til at virke :s

Det er ikke for at være en træls bruger Lundsby, jeg tænkte bare jeg ville komme med et lille "skub" til de videoer :-)! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)