Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis tekst, til kvalitetssider.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer
Jeg er i gang med et helt nyt projekt, i blogform. Jeg er ikke her klar til at launche endnu, men jeg vil gerne give min nye blog en god start. Derfor har jeg besluttet at give 10 artikler a' 350-450 ord væk. Som tak for tekst, vil jeg gerne have et link til min side. Jeg tillader mig at vælge, da jeg gerne ser mine tekster på så godt placerede sider som muligt, med relevant indhold til min nye blog.
Jeg hører gerne fra dig hvis din side eller blog omhandler: tøj, mode, (både herre og dame) apple produkter, makeup, mad/opskrifter, gadgets, kunst og kultur, indretning/design, tv/film, eller lignende.
Lige til dette projekt søger jeg ikke sider med børneprodukter, behandling/sundshedsområdet, Web/it, tekst, b2b, teknik/ auto, sport eller erotiske produkter.

Kom du helt herned? ;) så skriv gerne en pb, med link til din side, og hvilken PR den har, og hvilken type artikel du kunne tænke dig. Hvis du gerne vil vide hvordan jeg skriver, så kan du tjekke min personlige blog her :http://www.wyrd.dk/wp/wordpress/

Har du spørgsmål til conceptet, så send mig en pb!

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:15

Hej Pernille

Jeg startede en webbutik i september sidste år, da jeg opdagede et mindre kendt tøjmærke der kun havde få forhandlere i Danmark. Brænder er fra Frankrig og har eksisteret siden 1987.
Det skiller sig ud fra andre tøjmærker ved at være mere farvestrålende og have nogle skæve snit og designs.
Som nystartet virksomhed har jeg erfaret på Amino at man ikke må undervurdere sociale medier i forhold til markedsføring. Jeg bruger disse (især Facebook) og skal til at have lagt et budget for mine udgifter til Google adwords.
Jeg har brugt en anden blogger et par gange og kan se at der kommer et par besøg fra hendes blog. Men jeg ønsker også at links fra andre blogs og sider.
Jeg håber at du vil tage mig i betragtning til dit fine tilbud :)

Mvh.
Jan Kousholt
Www.bettebiksen.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 12:50

Jan, jeg tror du har misforstået mit indlæg. Jeg søger efter steder der vil linke til min side, mod at få en gratis tekst til deres blog eller side, ikke omvendt ;) 

Jeg kan se du har omkring 20 facebook likes, det er lidt i underkanten i forhold til det jeg søger lige nu, men held og lykke.

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 14:05

Jeg har nogle sider med 2000-10000 likes på Facebook, og en af dem er en side hvor der er det er 14-40 år ca.
Hvis det er sådan du vil ha reklame eller? 

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 14:52

Casper du må meget gerne skrive lidt mere om din side, målgruppen, og emnet/produktet, gerne i en PB, med et link, og lidt info om, hvilken type tekst du ønsker.

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 12:00

Der er stadig en håndfuld gratis tekster tilbage, så skriv endelig en pb, hvis du kunne tænke dig en sådan :)

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 12:29

Der er stadig nogle stykker tilbage, så skriv endelig hvis du har en side med kvalitetsindhold, og kunne tænke dig en gratis artikel.

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 15:28

Hej Pernille,

Jeg har en opgave til dig, som jeg håber du har mod på at kigge nærmere på. Faktisk drejer det sig om en række opgaver, men vi kan jo diskutere dem én af gangen.

Har du en emailadresse jeg må kontakte dig på?

Venligst,
Kenneth 

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 17:48

Det har jeg da i hvert fald :)

mail@wyrd.dk 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:20

Hvis du kan øge tekst længden til 700 ord+++ så har jeg et par blogs indenfor mode mm...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)