Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WooCommerce Hosting

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer,

Skal have flyttet vores shop til en Wordpress/WooCommerce løsning og skal i den forbindelse have fundet en hosting udbyder.

Har set på meebox.net - deres Prohotel som bør have rigeligt med kræfter, CDN osv.

Nogen her som har erfaringer med meebox.net?

Og hvis der er nogle her som er geniale til Wordpress & WooCommerce og som har tid - drop mig venligst en mail - får helt sikkert opgaver i denne forbindelse.

På forhånd tak.
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 22:20

tuxen@me.com:
Skal have flyttet vores shop til en Wordpress/WooCommerce løsning og skal i den forbindelse have fundet en hosting udbyder.

Overvej webhosting.dk, de har en super oppetid og deres mysql servere er pivhurtige og de skjuler ingenting, viser live serverload i kontrolpanel og en del andre smarte features. Derudover er de nok Danmarks ældste udbyder så man må formode at de ved hvad de laver. Har selv kørt nogle tests på diverse hoteller rundt omkring og ingen når dem til sokkeholderne specielt med mysql hastighed som er ret vigtigt for wordpress men det ved du sikkert en del om :-) Skal du have noget der er dyrt, men ikke nødvendigvis bedre, kan Dandomain anbefales.

De har tilbud på webhotel til 1 kr lige pt, ved ikke hvor længe det varer.

Aner intet om CDN :-)

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 22:23

Søren.Pedersen:

tuxen@me.com:

Overvej webhosting.dk, de har en super oppetid og deres mysql servere er pivhurtige og de skjuler ingenting, viser live serverload i kontrolpanel og en del andre smarte features. Derudover er de nok Danmarks ældste udbyder så man må formode at de ved hvad de laver. Har selv kørt nogle tests på diverse hoteller rundt omkring og ingen når dem til sokkeholderne specielt med mysql hastighed som er ret vigtigt for wordpress men det ved du sikkert en del om :-) Skal du have noget der er dyrt, men ikke nødvendigvis bedre, kan Dandomain anbefales.

De har tilbud på webhotel til 1 kr lige pt, ved ikke hvor længe det varer.

Aner intet om CDN :-)

Jeg ville også vælge Webhosting hvis det var mig.

Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:28

Jeg aner intet om teknisk - og ønsker ikke for mange knapper - det kan hurtigt gå galt for mig - det skal bare virke og være hurtigt i EU.

Har set på Webhosting - bliver bare så nedtrykt når jeg ser deres side :-)

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 22:31

tuxen@me.com:
bliver bare så nedtrykt når jeg ser deres side :-)

Synes deres nye layout er ret cool, men det er jo op til "den der kigger" at vurdere. Flot design kan mange lave, god hosting er ikke nemt og det er jo i princippet det du har brug for, om man kan lide design eller ikke :-)

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 22:35

tuxen@me.com:
det skal bare virke og være hurtigt i EU.

læste lige om CDN, kan ikke rigtigt se fidusen medmindre du vil sælge udenfor EU, er endnu et lag der kan gå galt og ærligt talt tror jeg ikke det er noget du skal bruge, du kan gå ind på

host-tracker.com

og teste udbydere af, har du et "overblik" over hvad hastigheden er fra diverse lokationer i verden.

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 22:35
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

tuxen@me.com:

Jeg aner intet om teknisk - og ønsker ikke for mange knapper - det kan hurtigt gå galt for mig - det skal bare virke og være hurtigt i EU.

Har set på Webhosting - bliver bare så nedtrykt når jeg ser deres side :-)

Hvis du ikke aner noget teknisk skal du vælge Webhosting, tro mig det er 100 gange lettere end Meebox.

WEBHOSTING:

Meebox:

Hvad synes du selv ser letteste ud. :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)