Som overskriften lægger op til, har jeg lige behov for et svar på et spørgsmål: Hvad er forskellen på betaling via bankoverførsel og faktura??? Betaler man ikke også en faktura via netbank?
jeg vil gætte på at forskellen her var at man kunne betale direkte med det samme via bankoverførsel og når modtageren så penge på kontoen ville vare blive sendt.
Alternativt kunne man få en faktura (formentlig i mail), som sikkert både kan betales via nettet eller via andre metoder (type giro osv) og så kunne man betale den, og derefter afgik varen vil jeg GÆTTE på
Det kunne være den der bestilte ikke lige havde tilgang til netbank og overførsel - det kunne også være, at kun visse netbanker kunne understøtte direkte bankoverførsel, ex er nordea og danske bank typisk nogen der har aftaler med webshops.
Det kunne betyder at nordea og DDB kunder kunne betale direkte med bankoverførsel - andre skulle ha faktura med detaler som DE så måtte logge ind i egen bank og overføre
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Fakturer beskriver de varer/ydelser du har købt og indeholder en pris for de varer/ydelser. Herefter skal du betale for disse varer/ydelser på en eller anden måde.
Som jeg så har forstået dit tilfælde, kan den faktura, du har fået, betales via bankoverførsel.
Hvis du vil have mere hjælp, må du beskrive din situation en del mere præcist.