Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Booking side til vinduespudser firma?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra roskilde
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs alle sammen herinde :) 

Jeg går med en masse tanker om at springe ud i noget iværksætteri.. Jeg går og pudser lidt vinduer for venner og bekendte for en lille skilling. Jeg kunne godt tænke mig at springe ud i et vinduespudser firma på et givent tidspunkt da kunderne kommer flere og flere.. Selve det med mund til mund metoden kører rigtig godt for mig. Men da jeg er en ung studerende med meget lidt tid havde jeg overvejet om der var nogen der havde erfaringer med en simpel booking hjemmeside ? Kan det betale sig tidsmæssigt? Er det for dyrt eller kan det startes billigt op? Og kunne man på en tænke sig at det ville trække flere kunder til hvis de f.eks kunne anmode om en bookning over en hjemmeside eller måske en app ?

Nogen der har erfaringer med dette ? og måske også noget input til om ideen er god eller helt umulig ? :) 

Fra Herlev
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 21:34

Hej Sebastian 

Jeg syntes du skal lave dig en billig enkelt men flot hjemmeside, som bliver dit visitkort, ud mod de mange kommende kunder 

Wordpress vil passe godt til dette, og her på amino, vil du kunne få en side, til billig penge, hvis du bare følger lidt med. 

Så kan du bruge supersaas, som er et enkelt og nemt booking system, hvor dine kunder, kan booke de tider, du har valgt at du står til rådighed på.

Du har også mulighed for at sende dem en mail, eller tilføje sms service, som gør at du samme dag eller dagen før, du kommer og pudser vinduer, kan sende dem en reminder. 

Hilsen 

Brian Fjelde

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 158
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 22:04

Et godt og billigt bookingsystem er onlinebooq.dk

Jeg bruger det selv og er godt tilfreds med det.

Effektfuld og behagelig massage.  Få 20% aminorabat !

Fra Næstved
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 02:00
Fra Herning
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:36

Jeg vil også helt klart anbefale dig at få startet en hjemmeside op.

Det er altid en fordel at være online, og du kan hurtigere komme i kontakt med nye kunder. Selvfølgelig er mund-til-mund metoden stadig en god idé at fortsætte med! Flere kunder skader jo aldrig. 

Jeg er helt sikker på, at du vil få succes med et let og enkelt bookingsystem, det er både nemmere for dig og dine kunder.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)