Hej Hvis jeg gerne vil tilbyde blogs at holde en konkurrence, så deres læsere kan vinde nogen af mine produkter, hvordan vil i mene at den bedste måde er at kontakte disse blogs på ? Skrive direkte til deres kontakt email eller skrive at brev på PC'en, printe ud og sende som alm. brev sammen med et stk. af det produkt som jeg vil tilbyde dem at holde en konkurrence over. Hvad skriver man så ? Skal man bare sige at jeg vil tilbyde dem at holde en konkurrence om 5 iPhone covers som jeg sender til deres vindere og stille krav om hvad jeg ønsker at få igen, eller skal jeg lade det være op til Blog ejeren at sætte reglerne op til konkurrencen. Om de så vælgere at der skal være 5 vindere eller kun 1, skal jeg blande mig uden om det ? Det er jo ikke en hemmlighed at jeg ønsker 1 eller 2 links tilbage til butikken. En anden ting er hvordan man bedst muligt for bloggere til at teste ens produkter , og skrive om det, Linke til det ? Skal man sende et alm brev med et stk. produkt til dem og spørge pænt og "please , please ", eller bare via email ? Hvordan for man dem bedst på krogen, fisker jeg lidt efter Mange tak hvis nogen af et par gode råd :)
|
Jeg får min. 10 henvendelser hver dag omkring bloggere / tubere der vil det.
- Burde have skrevet dem ind i en database og lagt den online.