Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål omkring CE-mærke, LED lys.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg vil gerne starte min egen virksomhed og har snakket med mange forskellige personer om det. 

Jeg vil gerne importere varer fra Kina(LED LYS) og så sælge videre her i Danmark, men problemet er de skal være CE-Godkendt, hvordan får man sine vare godkendt og hvor meget koster det? 

De varer jeg kommer til at sælge er:

LED lysbånd

LED lys

Mange flere ting..

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12859
Skrevet kl. 17:53

flambert:
er de skal være CE-Godkendt, hvordan får man sine vare godkendt og hvor meget koster det? 

CE-mærket er bare et mærke der viser at det givne produkt overholder EU direktiv for den pågældende produktgruppe. Normalt vil producenter få produktet certificeret, men det er dig som importør der har ansvaret for at certifikatet er ægte.

Ravn

Tilmeldt 20. Mar 13
Skrevet kl. 20:56

Ja det ved jeg godt, vil også selv sørge for de bliver godkendt, men kan man selv gøre det eller skal man sende den ind til et firma? og hvis ja hvor og hvor meget kommer det cirka til at kostte? :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12859
Skrevet kl. 22:03

Det giver jo ikke nogen meningen at du får et produkt CE mærket som du ikke selv producere: Hvad vil du gøre hvis producenter pludselig ændre lidt i konstruktionen af produktet, så er dit Certifikat ikke gyldigt længere.  Forvent en pris på 20.000 - 40.000 DKK. pr. produkt for et Certifikat.

Tilmeldt 20. Mar 13
Skrevet kl. 23:02

Tak for svaret. prisen var noget højere end forventet :p

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 19:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

flambert:
prisen var noget højere end forventet :p

Jeg kan ikke forstå hvorfor du vil selv gøre det, er det ikke nemmere/billigere at købe LED produkter, der allerede har CE mærket på? Der findes jo mange tusinder virksomheder, der kan lave det du gerne vil have i Kina.

Tilmeldt 20. Mar 13
Skrevet kl. 09:19

Fandt det meget billigt ;) men hvordan kan jeg sikre mig om produktet er ce godkendt når de siger det er? 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 09:31

flambert:
hvordan kan jeg sikre mig om produktet er ce godkendt når de siger det er? 

Du skal først sikre dig at din leverandør er en producent /fabrik, og bagefter skriver I på en kontrakt at produktet skal være CE godkendt for at levere op til kvalitets krav. 

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 09:54

Hej Flambert

Husk at være opmærksom på ROHS direktivet og WEEE i forbindelse med import af LED produkter.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 16:44

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)