Vi vil ihvertfal gøre et seriøst forsøg på at få deres relation til os til at ophøre.
Jeg må indrømme at det kun er vis ALT andet glipper at vi vil outranke dem, da det her virkelig irritere mig!
Mvh Simon.
På nogle søgninger ligger de på side 1 med jeres brandnavn, jeg ville da klart starte med det samme med at få dem outranket. Klart nok at du gerne vil have dem stoppet, men det kan tage lang tid, det andet burde være muligt indenfor rimelig tid. Om ikke andet, så har du forebygget det til næste gang det sker.
Umiddelbart må det jo stride imod markedsføringslovens paragraf vedr. god markedsføringsskik.
Det kunne jo jo være Google rent faktisk ville tage en henvendelse herom seriøst, hvis du linker til den Danske markedsføringslov -og beder dem slette den aktuelle url i deres index.
Synes det er et forsøg værd, men har heldigvis endnu ikke mødt denne typer opgaver, så kender ikke Googles holdning på området.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Det kunne jo jo være Google rent faktisk ville tage en henvendelse herom seriøst, hvis du linker til den Danske markedsføringslov -og beder dem slette den aktuelle url i deres index.
Hej Jonas,
Tak for dit svar!
Jeg har tjekket op på ovenstående. Dog blev jeg ikke særlig klog på hvad jeg skal gøre aktivt i forhold til google.
Dog blev jeg ikke særlig klog på hvad jeg skal gøre aktivt i forhold til google.
På linket ville jeg vælge "websøgning" + "En side, der vises i Googles søgeresultater, krænker min virksomheds varemærkerettigheder"
Kan godt være det ikke direkte er et varemærke, men det må være det tætteste du kommer på brand. (det er jo oversat)
- Om ikke andet, havner det hos en person der ved noget om begge ting.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Keywords er vist nok stadig keywords, og ranking i google er vist noget google bestemmer, er ret sikker på at så lang tid domænenavnet ikke indeholder disse ord, så kan du glemme alt om de "flotte" løsninger som folk kommer med i denne tråd..
Kunne forstå hvis de havde stjålet billeder og lavet noget som rent faktisk er ilde set, men at de outranker dig i google, ja det er vist dit eget problem, så kom igang med at outranke dem... Tror nogen her i tråden burde være lidt mere påpasselige med at give råd...